بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰

استیضاح فرجی‌دانا جدی نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمی‌توان در مورد آینده پیش‌بینی کرد، گفت: ولی در حال حاضر موضوع استیضاح فرجی‌دانا جدی نیست.
تدبیر24: محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انبوه پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان زنجان اظهار داشت: دولت در مورد این پروژه‌ها اشکالاتی را وارد کرده است.

وی افزود: دولت فعلی برخی از این پروژه‌ها را غیر کارشناسی می‌داند نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی محدودیت اعتبارت را از دیگر مشکل موجود در مورد به پایان رساندن پروژه‌های نیمه تمام اعلام کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی در مورد عملیاتی نشدن پروژه‌های نیمه تمام موجود در سطح استان گفت: بعید است دولت هزینه‌های انجام شده در مورد پروژه‌ها را نادیده بگیرد.

اسماعیلی تصریح کرد: کنار گذاشته شدن پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز نشده یکی از راه‌ کارهای کاهش تعداد پروژه‌های نیمه تمام محسوب می‌‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد استیضاح فرجی دانا ادامه داد: تذکراتی به وی داده شده است ولی موضوع استیضاح وی جدی نیست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمی‌توان در مورد آینده پیش‌بینی کرد، ولی در حال حاضر موضوع استیضاح فرجی دانا جدی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جابه‌جایی مدیران استان عنوان کرد: این جابه‌جایی باید در راستای اهداف دولت و شعارهای اعلامی انجام شود.

اسماعیلی تغییرات مدیریتی را یکی از اختیارات مدیریت استان دانست و متذکر شد: نمایندگان مجلس تا زمانی که افراد مقبول و معتدل برای پست‌های مدیریتی انتخاب شوند دخالتی در امور نمی‌کنند.

وی حضور افراد متعهد و معتدل را یکی از راه‌کارهای کاهش مشکلات مردم عنوان کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: