اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

ابراهیم متقی - فشارهاي بين‌المللي و محدوديت‌هاي اقتصادي ايران پس از 5 مهر افزايش بيشتري پيدا مي‌كند. اين امر به‌گونه اجتناب‌ناپذير تأثير خود را بر زندگي اقتصادي و قابليت‌هاي تاكتيكي ايران به‌جا خواهد
منابع انسانی در بزنگاه آینده

منابع انسانی در بزنگاه آینده

محمدمهدی محمدی - روایت و تحلیلی از آخرین گزارش McKinsey & Company معتبرترین شرکت مشاوره مدیریت جهانی با عنوان HR Monitor 2025
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 01
کد خبر: ۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴

مشخصات بزرگراه طبقاتی صدر

معاون فنی و عمران شهرداری تهران مشخصات بزرگراه طبقاتی صدر را اعلام کرد و گفت:برای اولین بار دیواره‌های جذب صوت با کیفیت بالا و در حد دیواره‌های ساخت کشورهای اروپایی ساخته‌ایم.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، سید مازیار حسینی  امروز در مراسم افتتاح پروژه صدر  در خصوص هزینه های صرف شده برای اجرای تونل نیایش و صدر گفت که 860 میلیارد تومان برای ساخت تونل نیایش و 640 میلیارد تومان برای ساخت پل طبقاتی صدر هزینه شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، سنسورهایی در راستای پیشگیری از یخ‌زدگی پل طبقاتی صدر نصب شده است که قبل از اینکه سطح پل یخ زده شود، هشدارهایی را اعلام و نسبت به پیشگیری از یخ‌زدگی اقدام می‌شود.

وی در خصوص صرفه جویی های انجام شده در اجرای پروژه گفت:  در حوزه کیفیت و سرعت بهتر از تجربه‌های قبلی عمل کرده‌ایم و صرفه‌جویی 38 میلیارد تومانی در هزینه‌کردهای سال گذشته داشته‌ایم.

به گفته حسینی، تمام قطعات پل و مصالح ساختمانی آن از جمله سیمان، میلگرد و سنگ در داخل کشور تولید شده است و کابل‌های 230 ولتی را در این پروژه برای روشنایی پل‌ها از زیر زمین رد کرده‌ایم.

وی در بخش دیگر سخنانش در خصوص دیواره‌های جذب صوت گفت: برای اولین بار دیواره‌های جذب صوت با کیفیت بالا و در حد دیواره‌های ساخت کشورهای اروپایی ساخته‌ایم و در این پروژه نیز از این دیواره‌ها استفاده کرده‌ایم و رسما اعلام می‌کنیم هیچ محصولی در ساخت پل صدر و تونل نیایش از کشورهای آسیایی خریداری نشده است.

حسینی گفت: 6 هزار نفر در پروژه پل طبقاتی صدر و تونل نیایش فعالیت داشتند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به سیستم هوشمند ترافیکی این پروژه اشاره کرد و گفت: از ابتدای بهره‌برداری پل طبقاتی صدر سیستم‌های هوشمند ترافیکی نیز فعال می‌شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه پل صدر به تونل نیایش متصل است و ورود اتوبوس و ماشین‌های سنگین به داخل تونل ممنوع است، به همین دلیل ماشین‌های سنگین اجازه تردد در پل صدر را ندارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص مقاومت این پروژه در برابر زلزله گفت: نگهداری ابنیه و پل‌ها درخواستی به شورای شهر داده‌ایم که شرکت مستقلی برای نگهداری از ابنیه و پل‌ها تشکیل شود و امیدواریم شورای شهر تهران با این درخواست موافقت کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: