تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 05
کد خبر: ۹۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

وزارت نفت باید خود را توسعه دهد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارت نفت به اعتباراتی نیاز دارد تا بتواند صنایع بالادستی خود را توسعه دهد.
تدبیر24»حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که یک بخش لایجه بودجه به نفت مربوط می‌شود، گفت:  همان طور که در بودجه 96 هم آمده بود، 5/14 درصد از درآمدهای نفتی به وزارت نفت اختصاص پیدا می کند که در این زمینه باید توسعه تولید نفت و گاز و همچنین صنایع بالادستی را در اولویت قرار دهد.
نماینده مردم زرند در مجلس افزود: باید دید چند درصد بودجه 97  به نفت وابسته است و چه میزان به وزارت نفت به منظور توسعه در صنایع بالادستی و بخش های نفت و پالایشگاهی اختصاص پیدا می کند.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: با کاهش قیمت‌ها و شرایط بازار موجود، وزارت نفت بیش از این نیاز دارد تا  صنایع بالادستی خود را توسعه دهد.
امیری خامکانی همچنین بیان کرد: پیش بینی می‌شود دولت رقم 60 دلار را برای قیمت نفت در لایحه بودجه سال آینده در نظر گیرد البته باید برنامه‌ریزی کند تا از این رقم پایین‌تر نباشد.
برچسب ها: تدبیر24 وزارت نفت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: