بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۹۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

خستگی مانع نتیجه‌گیری ما نمی‌شود

سرمربی منچسترسیتی می‌گوید با توجه به بازیکنان زیادی که در اختیار دارد بعید است که خستگی روی کیفیت شاگردانش تاثیر بگذارد.
تدبیر24»منچسترسیتی فردا (چهارشنبه) باید در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف نیوکاسل برود؛ دیداری که در ورزشگاه سنت جیمز پارک برگزار می‌شود و تقابل پپ گواردیولا و رافائل بنیتس است.

منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا، ۱۸ بازی از ۱۹ مسابقه اخیر خودش را با پیروزی پشت سر گذاشته و ۶۰ گل به ثمر رسانده است. سرمربی اسپانیایی در پاسخ به این سوال که آیا خستگی می‌تواند عاملی برای توقف شاگردانش باشد، گفت‌: خستگی؟ من فکر نمی‌کنم. البته ممکن است رخ دهد ولی ما ترکیب خیلی خوبی داریم. برای مثال گابریل ژسوس برابر بورنموث بازی نکرد اما ۱۲۰ ‌دقیقه برابر لسترسیتی به میدان رفت. من خیلی از نمایش او راضی هستم. گابریل به ما خیلی کمک می‌کند. همچنین بازیکنانی همچون دانیلو، برناردو و گوندوگان خیلی به ما کمک کردند. یحیی توره را نیز در اختیار داریم. در این برهه از زمان قطعا از سیستم چرخشی استفاده خواهیم کرد چون هر چهار روز یک بار مسابقه داریم.

سرمربی ‌اسپانیایی در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: بازیکنانم قادر به حفظ فرم خوب خودشان هستند. من در بارسلونا و بایرن مونیخ هم بازیکنان با کیفیتی را در اختیار داشتم. در حال‌ حاضر هم از بازیکنانی که در منچسترسیتی در اختیار دارم خیلی خوشحال هستم. آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانم بازی‌ها را به همین شکل به پایان برسانیم.

برچسب ها: تدبیر24 خستگی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: