نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶

برنامه‌های جدید رنو برای حضور در ایران

رئیس بخش آسیا اقیانوسیه شرکت رنو فرانسه گفت: این شرکت قدیمی‌ترین خودروساز جهانی فعال در بازار خودرو ایران است و همکاری طولانی این شرکت با خودروسازان ایرانی، تجربه ارزشمندی برای آن به‌شمار می‌رود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از مهر، "ژیل نورماند" رئیس بخش آسیا اقیانوسیه شرکت رنو با بیان این مطلب گفت: شرکت رنو از سال ۲۰۰۴ تا به امروز حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو شامل هفت مدل مختلف در بازار ایران به فروش رسانده که معروف‌ترین آنها تندر است.

وی، بازار ایران را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: مشتریان ایرانی کیفیت محصولات رنو را درک می‌کنند و ۸۵ درصد خرید محصولات رنو را به دیگران توصیه می‌کنند.

نورماند، ۱۰ سال همکاری رنو با ایران را بسیار سخت اما علاقه‌مندانه توصیف کرد و گفت: رنو در این سال‌ها روی داخلی‌سازی محصولات در ایران نیز کار کرده است و همه اعضای تیم‌های رنو در ایران دارای تعهد کامل هستند.

رئیس بخش آسیا و اقیانوسیه رنو، این همکاری‌ها را باعث تجربه و یادگیری برای رنو دانست که روز به روز افزایش می یابد.

وی گفت: ایرانی‌ها هم از مشارکت بلندمدت استقبال می‌کنند و رنو نیز در هر جا که پتانسیل وجود داشته باشد، سرمایه‌گذاری استراتژیک انجام می‌دهد.

نورماند، داخلی‌سازی و انتقال دانش فنی، توسعه محصول و توسعه سازندگان داخلی و توافق بر اساس لیسانس را از جمله ویژگی‌های همکاری رنو در ایران دانست و گفت: ۶۰ درصد محصولات تولیدی رنو در ایران داخلی‌سازی شده است و ۶۰ قطعه ساز ایرانی با رنو همکاری می‌کنند.

وی، شرکت رنوپارس را دارای نقش مهمی در عملیات بین‌المللی رنو ذکر کرد و افزود: رنو بیش از سایر خودروسازان در بازار ایران حضور داشته است.

رئیس بخش آسیا اقیانوسیه رنو، مشارکت را از راهبردهای مهم این شرکت دانست و گفت: این شرکت ۴۰ سال سابقه فعالیت دارد و با تولید سالانه هشت میلیون دستگاه، با نیسان، چهارمین خودروساز بزرگ جهان است.

وی از مشارکت با شرکتی از روسیه در سال ۲۰۰۸ و فروش یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو و مشارکت با دایملر بنز در سال ۲۰۰۶ خبر داد و گفت: در هفته‌های اخیر هم با میتسوبیشی قرارداد همکاری امضا کردیم.

نورماند از روند روبه رشد بازار کشورهایی مانند هند، برزیل و ایران سخن گفت وی افزود: توان مشارکت استراتژیک در ایران را داریم و در ده سال گذشته تندر ۹۰ را با همکاری شرکت‌های ایرانی تولید کرده‌ایم که در ایران موفق بوده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: