تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱

مرگ کارگر میانسال در زیر آوار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر در پی ریزش دیواره‌های یک محل گودبرداری بر سرش خبر داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 10:41 صبح امروز وقوع یک مورد حادثه ریزش‌آوار به آدرس فلکه اول خزانه به سامانه 125 اطلاع داده شد.
وی با بیان اینکه به دنبال این حادثه، ایستگاه 13 و گروه نجات 2 از سوی ستاد فرماندهی به محل اعزام شدند، اظهارکرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که در قطعه‌زمینی به مساحت تقریبی 500 مترمربع به عمق هفت متر گودبرداری شده و در حالی که کارگران در ضلع‌غربی این محل در حال کار بودند، ناگهان این دیواره تخریب شده و بر سر یکی از کارگران ریخت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه یک کارگر در زیر دیواره‌های محل گودبرداری محبوس شده بود، ادامه‌داد: آتش‌نشانان با تجهیزات مربوطه این کارگر را خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ این کارگر 40 ساله ایرانی را تایید و اعلام کردند.
ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان در ساعت 11:30 به عملیات خود خاتمه دادند، گفت: در خصوص اصولی یا غیراصولی‌بودن این گودبرداری باید نظر کارشناسان اعلام شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: