تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 November 05
کد خبر: ۹۹۶۱
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
بیانیه سازمان انرژی اتمی در خصوص عدم اخراج نیروهایش

خط پایانی برای دروغ پردازی جدید ارزشی نماها

این رسانه ها تلاش کردند با پیوند زدن موضوع اخراج این کارمندان با همکار بودن یک شهید هسته ای موضوع را جنجالی تر نشان دهند و بتوانند جریانات افراطی را با همین دستمایه بر علیه دولت تحریک کنند . . .

تدبیر24 : در حالی که در روزهای اخیر برخی رسانه های ارزشی نما با هیاهوهای فراوان ماجرای خودساخته اخراج برخی کارمندان سازمان انرژی اتمی که به گفته آنان از همکاران شهید احمدی روشن بودند را با بوق و کرنا مطرح می کردند روابط عمومی این سازمان بعد از ظهر امروز در بیانیه ای این خبر سازی های جعلی را تکذیب کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تدبیر24 تبلیغات منفی این رسانه ها حتی کار را تاجایی پیش برد که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در نطق پیش از دستور خود به اخراج این کارمندان اعتراض کرد . البته کار به همین جا نیز ختم نشد و این رسانه ها تلاش کردند با پیوند زدن موضوع اخراج این کارمندان با همکار بودن یک شهید هسته ای موضوع را جنجالی تر نشان دهند و بتوانند جریانات افراطی را با همین دستمایه بر علیه دولت تحریک کنند .

اما با وجود تخریب فراوان سازمان انرژی اتمی امروز بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد :

دستاوردهای تحسین برانگیز عرصه صنعت هسته ای حاصل زحمات و فداکاری های جمع کثیری از متخصصان و سربازان گمنام میهن عزیز دراین صنعت طی سالهای متمادی بوده و هریک خشتی بر خشت نهاده اند تا امروز جهان سر تعظیم در مقابل این ملت فرود آورد.

سازمان انرژی اتمی ایران درحال حاضر بیش از 14 هزار متخصص و کادر فنی دارد و هیچ نیروی مؤثر و متعهد خود را از فعالیت اخراج یا برکنار نکرده است.

جابه جایی حداکثر یک یا دو نفر و جایگزین نمودن آنان با افراد قوی تر و مؤثرتر براساس نظام شایسته سالاری نه تنها خللی بر روند رو به جلوی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمی کند بلکه باعث تقویت هرچه بیشتر این صنعت می شود.

با توجه به اقدامات روانی بیگانگان انتظار آن است که اصحاب محترم رسانه، جراید و خبرگزاری ها که عملکردشان در عرصه های حساس مختلف سیاسی کشور حاکی از دغدغه اعتلای میهن عزیز اسلامی بوده ، برمبنای اخلاق حرفه ای گام برداشته و از انتشار هرگونه اظهارنظر عجولانه و غیرکارشناسانه پرهیز و پیش از انتشار این قبیل مطالب نسبت به ارزیابی و صحت و سقم اخبار هسته ای از طریق روابط عمومی این سازمان اقدام کنند.

به نظر می رسد این رسانه ها باید به جای این جنجال های بی حاصل پیگیری مطالبات مردمی را در دستور کار قرار دهند و با این شایعه سازی ها در مسیر خدمت دولت سنگ اندازی نکنند .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
6
4
اتهام دروغگویی هم به توهینهای قبلی اضافه شد؟!تدبیر24دراین چندماهی که ازفعالیتت میگذردهیچ مطلبی داشته ای که باندازه توهین به پدرشهیداحمدی روشن مورداعتراض قرارگرفته باشی(تابحال حدود200 پیام)کمی برای خودت اینهمه پیام راتحلیل کن وبساطت راجمع کن وتمامش کن.آنچنان میگویی روابط عمومی سازمان انرژی اتمی که هرکس نداندفکرمیکندآن روابط عمومی تافته جدابافته ای ازشماست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقا جان،
مردم تو انتخابات 24 خرداد نظرشون راجع به روش و سیاست های شما و دوستانتان در مورد انرژی هسته ای گفتند. تفکر کقاومت شما فقط 15 درصد رای آورد و مردم به نماد، به قول شما، سازش رای دادند. مردم صاحبان اصلی این مملکت هستند. بس کنید دیگه، به عنوان یک اقلیت به رای مردم احترام بذارین
کاظم
| Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان اولا رای مردم محترم وروی چشم حتما شماهم دردوره های گذشته به رای مردم احترام گذاشته ایدثانیامن درموردبی احترامی به خانواده شهید صحبت کرده ام توکه نمیخواهی بگویی مردم بارای خود بروی این عزیزان خط کشیده اند؟!ثالثامن کی حرفی ازسازش زده ام.البته توتقصیرنداری کلی گویی وخلط مبحث کردن وتهمت زدن وجواب سوالاتراندادن راازبزرگان جریان فتنه آموخته اید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کاظم عزیز،

بنده کی گفتم مردم با رای خودشان بر روی خانواده شهدا خط کشیده اند؟ سوال من این است که آیا خانواده شهیدان شهریاری و علی محمدی و رضایی نژاد جزء شهدا نیستند فقط پدر شهید احمدی روشن جزء خانواده شهداست؟ یعنی خانواده این عزیزان هیچ بهره ای از هوش سیاسی نبرده اند که در جلسه بعد از توافق ژنو حضور می یابند و فقط پدر شهید احمدی روشن بصیرت دارد که مخالفت می کند؟ یعنی خانواده شهید شهریاری که در به ثمر نشستن غنی سازی 20 درصد نقش اصلی را داشت بازی خورده اند که از جناب ظریف بعد از توقف این غنی سازی تشکر کرده اند و فقط پدر شهید احمدی روشن احساس غیرت دارند؟

برادر عزیز، اینها نه مغلطه است نه خلط مبحث. پدر این شهید بزرگوار یک سری مواضع سیاسی دارد و بر اساس همان مواضع سیاسی مواردی را به دولت و تیم مذاکره کننده نسبت داده است و متاسفانه همین امر و البته کش دادن آن توسط دوستان همفکر شما در برخی خبرگزاری هایی که به هتاکی و پرده دری معروف هستند باعث شد این جنجال به پا شود.

همچنین به اعتقاد من غول فتنه 88 یک اژدهای چند سر است که قطعا یک سر آن بزرگ شما و دوستانتان است که در طول هست سال گذشته به بهترین نحو ممکن مغلطه و روشهای آن را به مردم آموزش داده است و به عنوان نمونه وقتی به مجلس می رود و از او در مورد اجرای نادرست هدفمندی سوال میشود میگوید به من چه!!!! هدفمندی سازمان و رئیس دارد. بنابراین اگر قرار بود مغلطعه کنم قطعا از این استاد تمام زبر دست فراگرفته بودم نه دیگران
کاظم
| Iran (Islamic Republic of)
ناشناس محترم اولاقرارنیست درجامعه همه یکجورفکرکنند.خانواده عزیزشهداهم همینگونه ثانیادرپاراگراف دوم صحبت از کش دادن مطلب کرده ایدکه کاملا موافقم منتهامعتقدم شروع کننده تدبیربودکه بابی تدبیری اوضاع رامتشنج کردثالثافتنه 88رابایدبااطلاعات وشرایط زمان وقوعش تحلیل کرد نه بارفتارهای کسانی درطول 4سال بعدوآن بقول شماغول فتنه 88 فقط باادعای تقلب کلیدخوردوشدآنچه نبایدمیشدحرف من اینستکه یا مدعیان تقلب علم غیب داشتندیاخودشان درانتخاباتی که دردوره مسولیتشان انجام داده اندمرتکب تقلب شده ومیدانسته اندمیشود تقلب کردکه چنان ادعایی رامطرح کرده اندوباوجودی که بارها درهمین سایت ازآن مدعیان سوال کرده ام طبق روش همیشگی جوب نداده اندهمانگونه که آقای خاتمی هنوزبعداز16 سال به سوال دیگرم که در نشریه اصلاح طلب سال72 چاپ شدجواب نداده(این قسمت محض اطلاع عرض شد)رابعا کسی رابزرگ من ودوستان نامیده ایدکه بایدعرض کنم ضمن اینکه من بزرگی غیرازخداندارم بفرمان خودش اولی الامری جزمعصومین ودرزمان غیبت رهبرمعظم ،نمیشناسم وباورکن دوستان زیادی هم ندارم چون حاظرنیستم بنرخ روزنان بخورم یاهمراه بادباشم.وهرکس هم هرخلافی کرده ومیکندبایدپاسخگوباشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برادر محترم من، آقا کاظم

در بخشی از پاسخ آخر خود فرمودید:

"فتنه 88رابایدبااطلاعات وشرایط زمان وقوعش تحلیل کرد نه بارفتارهای کسانی درطول 4سال بعد"

بسیار خوب، بیایئد فتنه 88 را با شرایط زمان وقوعش بررسی کنیم. حتما قبول دارید که در ماجرای فتنه 88 یک سری افراد با رفتار و حرکات تحریک کننده باعث شدند تا شائبه تقلب در ذهن مردم شکل بگیرد، یک سری با سخن زننده ونیش دار خو باعث شدند تا در انبار باروت فتنه کبریت انداخته شود و یک سری هم ماجرا را کش دادند و موضوع راول نمی کردند و اتفاقا مردم خواستار این هستند تا همه این افراد در دادگاه محاکمه شوند و نقش هریک مشخص شود و به سزای اعمال خود برسند نه اینکه فقط یکی از سه بخش یاد شده به دادگاه برود.

اما، در مورد افرادی که با رفتار و گفتار خود باعث ایجاد شائبه تقلب شدند. بسیار متاسفم که عضو حقوقدان اسبق آن یعنی اقای الهام و همچنین تعداد دیگری از اعضاء آن بدون در نظر گرفتن جایگاه شورا به صراحت از اقای احمدی نژاد حمایت کردند، اقای الهام در میتینگ های انتخاباتی اقای احمدی نژاد حاضر شد و سخنرانی کرد و با این رفتار خود باعث شدند بی طرفی شورای نگهبان در رسیدگی به تحلفات به شدت زیر سوال برود و متاسفانه معترضان به نتیجه انتخابات با استناد به همین رفتار ناپسندی که از این شورا سر زد بهانه خوبی بدست آورند و به قانون تمکین نکنند و برای رسیدگی به این شورا نروند. بنابراین ببینید که بزر فتنه 88 از کجا کاشته شد!!!!

و اما متاسفم برای اقای احمدی نژاد به دلیل سخنان تند و تهمت های بیجا و مناظره مسخره آن سال باعث شد تا رقیب مار زخمی شود و بزر انتقام را در دل او کاشت و همچنین صدا و سیما نیز به دلیل خودداری از دادن وقت مقتضی به افرادی که به آنها اتهاماتی مطرح شده بود باعث شد تا این شائبه در ذهن مردم شکل بگیرد که تمام رفتارهای ناصواب اقای احمدی نژاد از قبل هماهنگ شده است و خبری در راه است!!!!! و بعد هم ایشان با کمال بی ادبی طرفدران رقیب را خس و خاشک خواند و علیرغم ممنوع بودن برگزاری جشن و کارناوال ایشان در آن شرایط ملتهب و بعد از اعلام نتایج آمد و طرفدارانش را به خیابان کشاند و برای حریف شاخ و شانه کشیدند و باعث شدید تر شدن حس انتقام جویی به دلیل تقلب در طرف مقابل شدند

و اما متاسفم برای وزارت کشور و ستاد برگزاری انتخابات که با عجله در عرض 5 ساعت 10 میلیون رای شماردند و همچنین مجدداه به صورت سراسیمه آمار تفککی صندوق های اخذ آراء را اعلام کردند که آراء ریخته شده به آن صندوق ها همگی مضربی از ده بود یعنی 100 تا 300 تا 200 تا و غیره و این آمار ناصواب باعث شد تا اذهان عمومی مشوش گرددو شبهه تقلب پررنگ تر گردد!!!

و نهایتا هم دو کاندید معترض به نتایج انتخابات که با مشاهده رفتارهای ذکر شده از مجریان و ناظران انتخابات بهترین بهانه را برای به چالش کشیدن آن بدست آوردند و ول کن ماجرا نبودند و شد انچه که نباید می شد.

کاظم عزیز، این هم تحلیل فتنه 88 با توجه به شرایط زمان وقوع آن. در این تحلیل یک کلمه از رفتارهای 4 سال بعد آن صحبت نشده است. مردم انتظار دارند تمام عوامل دخیل در این فتنه به دادگاه احضار شوند و پاسخگوی عملکرد خود باشند

حالا بفرمائید نظرتان چیست؟
کاظم
| Iran (Islamic Republic of)
آشنای ناشناس قربانت بروم.جاناسخن اززبان مامیگویی.اما یک چیزرا (انشاءالله ازروی بی توجهی)نمیگویی.اولین بارخاتمی بودکه درخوزستان قبل ازانتخابات تقلب رامطرح کرد.بعدچه کسی بود که درحین برگزاری انتخابات اعلام کرداگرنام موسوی ازصندوق بیرون نیایدبایدبخیابانها ریخت.وچه کسی بود که درآخرین ساعات رای گیری خودراپیروزانتخابات اعلام کرد؟!بعدها چه کسانی بودندکه گفتند کلمه تقلب رمز عملیات بوده؟اینکه کسانیرامارزخمی خوانده ای بابزر(بذر)انتقام هم توجه داشته باش که این مارزخمی که خودرااسلام شناس ترازهرکس میداندهرگزنمیگوید چرایک مدعی اسلامی بایداینقدرحقیرشودکه بذرانتقام دروجودش ریشه دواندواماموضوع خس وخاشاک چندباردرهمین سایت گفته ام خطاب آن آشوبگران بودندنه 11میلیون رای دهنده .وآنجاکه صحبت ازروندبودن اعداد100و300و200 نموده ای گرچه من چنین اعدادی رادرحافظه ندارم امابفرض صحت میخواهی بگویی کسانیکه میخواستند13میلیون رای راجابجاکننداینقددرک نداشتندکه اعدا رندشبهه آفرین است؟فرموده ای دوکاندیدمعترض بهانه بدست آوردند.واقعااگرکسی دل درگرووطن داشته باشدبایدبدنبال بهانه بگرددبرای آب بآسیاب دشمن ریختن؟!بهرحال بابیشترفرمایشات شماموافقم وهرکس درهرلباس وموقعیتی موجب بروزوتداوم آن فتنه شدبایدپاسخگوباشد.قربون توکاظم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کاظم عزیز،

بنده هم با بسیاری از سخنان شما موافق هستم. بنده هم معتقدم که تمامی افرادی که در این فتنه دخیل بوده اند باید به محکمه بروند و به نسبت نقشی که داشته اند مجازات شوند.

مطلبی را در مورد آقای خاتمی فرمودید. همانطور که گفتم این فتنه یک ماجرای پیچیده است ولی حتما قبول دارید که تاثیر سخنی که آقای خاتمی در مورد تقلب زده است در نزد افکار عمومی بسیار کم اثر تر است از رفتارهایی که تعدادی از اعضا شورای نگهبان، آقای احمدی نژاد، صدا سیما، و وزارت کشور مرتکب شدند. اتفاقا جرم این دسته دوم بسیار سنگین تر است از جرم اقای خاتمی چرا که با رفتار و اعمال ناصواب خود سخن سخیف اقای خاتمی را واقعی نشان دادند.

همچنین موردی را در باره همسر یکی از مقامات نظام عنوان کرده اید که ایشان گفته است اگر از صندوق آقای احمدی نژاد بیرون آمد تقلب شده است و بریزید تو خیابان. مجددا شما را به یادآوری این نکته دعوت می کنم که ببینید این سخن در چه زمانی گفته شده است. درست است که این سخن ناصواب است ولی به رفتارهای مشکوکی که در طول دوران انتخابات از افراد مجری و ناظر سر زد و به طرفی که اتهاماتی به او نسبت داده شده بود وقت دفاع داده نشد نتیجه اش این میشود. بالاخره ما باید قبول کنیم که افراد معصوم نیستند و وقتی در چنین هجمه ای قرار میگیرند و فرصت دفاع به ایشان داده نمی شود شائبه از قبل هماهنگ شده بودن این اتفاقات را در ذهن تداعی می کند و قطعا عکس العمل انجام می دهند حالا چه یک فرد عادی باشند چه اسلام شناس، به هر حال انسان هستند و با آبروی ایشان بازی شده است در ضمن فراموش نکنید که بعد از انتخابات مقام معظم رهبری دفاع بسیار مهمی را از آقای هاشمی در خطبه های نماز جمعه انجام دادند که خود این سخنان محکم و صریح مشخص می کند که آقای احمدی نژاد با تهمت و دروغ توانست اذهان عمومی را مشوش نموده و رای مردم را به سوی خود جلب نماید که البته دست انتقام خداوند خیلی زود در قالب اختلاس سه هزار میلیاردی و اخیرا مساله تامین اجتماعی بیرون آمد و معنی پاک دستی آقای احمدی نژاد را مثل روز روشن نمود.

با آرزوی توفیق الهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
4
2
کسی هم نگفته بود از سازمان آنها را اخراج کردند گفتند از آن کار و زحماتی که کشیده بودند برایش، برکنارشان کردند که در این بیانیه هم تایید شده که به بهانه آوردن افراد شایسته‌تر!!! آنها را برکنار کردند.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
4
6
تدبیر 24 خیلی بی تدبیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
3
6
تدبیرجون دمت گرم دوست داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
1
7
...با جنجال و شلوغ کاری میخوان پستها رو حفظ کنند.شاید این سناریوی اخراج متخصصین! هسته ای هم برای تحریک افراد پاک و دل سوخته ای مثل پدر اون شهید بزرگوار بود تا با سوء استفاده از خون عزیز اونها به مقاصد سیاسی شون دست پیدا کنند. و گرنه خیلی واضح بود که وقتی در عرصه ی بین المللی توافقی بر سر مسئله ای ایجاد میشه در اون حوزه تغییراتی اتفاق میفته که اجتناب ناپذیره مثل اینکه برخی در پستهاشون جا به جا میشن. یا بر سر کاری میرن که میتونن در اونجا مفیدتر باشند. گرچه من در جایگاهی نیستم که بخوام این عزیز رو نصیحت کنم اما به عنوان یک خیرخواه میگم: خانواده ی احمدی روشن خصوصا پدر ایشان باید با حلم بیشتری با وقایع برخورد کنند و تحت تاثیر افراد مغرض، موضع گیری عجولانه نکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
1
4
اصلا به پدرش چه ربطی داره؟؟؟؟مثل اینکه وسط جنگ یکی بیاد به فرمانده ارتش گیر بده که من پسرم شهید شده چرا فلانیو از اون سمت کنار گذاشتی.اصلا ایشون چیکاره مملکته؟سمت اجرایی داره؟حالا تموم خانواده های شهدا که روی چشم ما جا دارن باید بیان به همه جای مملکت گیر بدن؟؟؟...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
3
4
اینا سر انتخابات ریاست جمهوری شکست خوردن حالا دارن آسمون ریسمون بهم میبافن
اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
3
2
آقای ناشناس از نظر شما همه چیز بهتون ربط داره اما دیگران حتی حق اظهار نظر و یا حتی یه گله کوچیک هم ندارن . نمی دونم چرا از اظهار نظر پدر یه شهید اینقدر می سوزید !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
امید جان وقتی سخنان کذب ایشون در مورد مسائل داخلی سازمان انرژی اتمی باعث ایجاد تشنج و تنش می شه تا اونجا که مسئله به صحن مجلس بره و سازمان مجبور بشه رسما بیانیه بده نه تنها من بلکه همه باید از ایشون بخوایم در مورد اخبار و مسائل داخلی سازمان انرژی اتمی که مطمئنا جزء اسناد طبقه بندی شده محسوب میشه سکوت اختیار کنن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
2
1
در این بیانیه اصلاً به موضوع اخراج همکاران شهید اشاره نشده که شما می گویید تکذیب شده، اگر دروغ بود مستقیماً در بیانیه اشاره می کرد که ما هیچیک از همکاران شهید را اخراج نکرده ایم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
پ ن پ می خواستی دقیقا اشاره کنه تا امثال تو و کیهان بکنینش پیراهن عثمان.جمع کنید بساطو.مردم شماها را نمی خوان و در انتخابات ریاست جمهوری اینو دیدیم.بهتره بفکر همراه شدن با مردم باشین بجای اینکه تخریب کنین.هر چقدر تخریب کنین با اون بلایی که هشت سال گذشته سر مردم آوردین دیگه کسی طرف شماها نمیاد.نمونش تعدادرای جلیلی بود که یک چهارم روحانی تونست رای بیاره
کاظم
| Iran (Islamic Republic of)
رضاجان پاراگراف دوم وسوم سازمان رابخون تادقیقترنظربدی!
انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
2
1
آقای ناشناس شما فوق العاده بی ادب هستید
تاحالا برای این کشور ومردم خون از دماغت ریخته؟
اگه پدر شهید که گوهر خودشو از دست داده نباید اظهار نظر کنه پس تو باید اظهار نظر کنی؟
امثال تو برام مثل روز روشنه که چجور آدمایی هستید
فتحعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
0
1
اصولگراها همیشه از خون شهداء استفاده ایزاری می کنند. عمرو عاص هم قرآن سر نیزه کرد تا علی رو از خلافت بیندازد. در کشورما شهدای بیکار، شهدای نیازمند دارو، شهداء فقیر که بیصدا بواسطه اشتباهات شما شهید می شوند هم داریم. چرخ زندگی مردم باید بگردد تا سانتریفیوژهای موهومی بچرخد ولی اولویت با مردم و آینده آنهاست نه فناوری 40 سال پیش که معلوم هم نیست دوای چه دردی خواهد بود.
نظر شما: