تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۰۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

پیوند صلح و دوستی

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی پاکستان گفت: مرز بین ایران و پاکستان، پیوند صلح و دوستی است که از گذشته وجود داشته و ما بدنبال استمرار آن و رفع مشکلات در مرز هستیم‌.
تدبیر24»سرلشکر طارق امان در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان در زاهدان، افزود: در خصوص راههای حل مشکلات مرزی دو کشور توافق هایی بدست آمد که  با هماهنگی و تلاش بیشتر در آینده مشکلات موجود را در این زمینه برطرف خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: تبادل اطلاعات کاربردی برای مقابله با اشرار در 2 سوی مرز بسیار مفید است و مرزبانی پاکستان نیز با استقرار نیروهای مرزبانی و انجام گشت های مختلف در برخی نواحی به دنبال تامین امنیت در مرز است‌.

محمد رفیع سرکنسول پاکستان در زاهدان نیز در این دیدار گفت: در مدتی که به عنوان سرکنسول جمهوری اسلامی پاکستان در زاهدان حضور دارم احساس آرامش بسیار خوبی می کنم که این حاصل تعامل و روابط خوب مسئولان این استان است.

همچنین در سفر هیئت مرزبانی بلوچستان پاکستان به سیستان و بلوچستان امروز تفاهم نامه همکاری بین مرزبانی دو طرف امضاء شد.

سردار کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان نیز گفت: در این تفاهم نامه در خصوص اقدام های مشترک دو کشور برای مقابله با ناامنی های مرزی و تروریسم، قاچاقچیان مواد مخدر و متجاوزان مرزی توافقاتی حاصل شد‌.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: