بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
در یک گزارش بهداشتی، رژیم غذایی مناسب برای هر فرد با توجه به گروه خونی او مشخص شده است.
تدبیر24»تحقیقات نشان می‌دهد گروه‌های خونی مختلف کم و بیش در معرض بیماری‌های متفاوت قرار می‌گیرند که این به نوبه خود می‌تواند رژیم‌های غذایی مربوط به کاهش وزن تأثیر بگذارد.

این گزارش تاکید می‌کند که تنظیم رژیم غذایی متناسب با گروه خونی می‌تواند نقش مهمی در کاهش وزن داشته باشد.

اگرچه این امر از طریق مطالعات اثبات نشده است، اما در این گزارش تصریح شده است که به دلیل ارتباط گروه خونی با بیماری‌ها، برخی افراد باید یک رژیم غذایی متناسب با گروه خونی خود مصرف کنند؛ به گونه‌ای که افراد با گروه خونی نوع "A" به رژیم گیاهخواری پایبند باشند و سعی کنند غذا‌های خالص، تازه و ارگانیک را در رژیم غذایی خود بگنجانند.

در این گزارش به افراد گروه خونی "B" توصیه شده است که از وعده‌های غذایی غنی از سبزیجات، میوه ها، لبنیات، تخم مرغ و مقداری گوشت استفاده کنند و از مصرف ذرت، گندم، عدس، گوجه فرنگی، بادام زمینی، کنجد و مرغ خودداری کنند.

افراد با گروه خونی نوع "O" نیز باید غذا‌های سرشار از پروتئین مانند گوشت، سبزیجات، میوه‌ها و ماهی مصرف کنند و استفاده از غلات، حبوبات و امثال آن در رژیم غذائی آن‌ها باید محدود شود.

افرادی که دارای گروه خونی "AB" هستند نیز توصیه می‌شود که از لبنیات، سبزیجات برگ دار و غذا‌های دریایی زیاد استفاده کنند و به شدت از مصرق کافئین، الکل و کگوشت‌های فرآوری شده خودداری کنند.

برچسب ها: تدبیر24 ، رژیم غذایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها