تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰

سرقت از کودکان

رئیس پلیس آگاهی استان یزد، علل و عوامل اصلی زمینه‌ساز سرقت از کودکان را عنوان کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خالقی جهت پیشگیری سرقت از کودکان به خانواده‌ها هشدار داد و از آنها درخواست کرد کودکان خود را به زیورآلات و اشیاء گران‌قیمت زینت نکنند.

وی با ارائه هشدارهایی از خانواده‌ها خواست با رعایت این نکات سارقان را در اهدافشان ناکام بگذارند.

خالقی توصیه کرد: کودکان را در معابر و اماکن عمومی بدون نظارت رها نکنید، از آویختن زیورآلات قیمتی به کودکان خودداری کنید، لوازم بازی گران‌قیمت کودکان را فقط در نقاط حفاظت شده و تحت نظارت خودتان به آن‌ها بدهید، فقط در صورت نیاز موبایل در اختیار کودکان قرار دهید و از دادن موبایل‌های گران‌قیمت به کودکان خودداری کنید.

وی ادامه داد: کودکان را برای مراقبت از خود و پرهیز از صحبت و همراهی با افراد غربیه آموزش دهید، در کوچه، معابر عمومی، بوستان‌ها و اماکن عمومی و مذهبی مراقب فرزندان خود باشید و نظارت کامل بر آنها داشته باشید، در مجالس جشن یا سوگواری، با اتکا به آشنا بودن حاضران، از نظارت بر کودکان غافل نشوید، همچنین به کودکان بیاموزید که در اماکن عمومی و یا موقع بازی با سایر کودکان از مقابل چشم شما، بیش از حد دور نشوند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد در ادامه گفت: اگر کودکتان بخواهد در مکانی غیر از جایی که شما برایش تعیین کرده‌اید، بازی کند، شما را مطلع کند، به کودکان خود بیاموزید که به افراد غربیه حتی کودکان اعتماد نکنند، هیچ گونه خوراکی از افراد غریبه قبول نکنند، همچنین به بهانه‌های گوناگون مثل خرید بستنی یا غیره به دنبال افراد غریبه نروند.

وی همچنین توصیه کرد: هنگام رفتن به مهدکودک یا مدرسه یا موقع برگشت، فقط سوار سرویس خود شوند و در صورتی که راننده تغییر کرده است، والدین یا مسئولان مهد یا مدرسه را در جریان بگذارند، کودکان کم سن خود را برای خرید به مغازه نفرستید، همیشه نشانی و مشخصات دقیق خود و یکی از آشنایان مورد اطمینانتان را در داخل جیب کودکان خردسال قرار دهید یا به گردنشان بیاویزید.

خالقی در خصوص اینکه در صورت وقوع سرقت از کودکان چه باید کرد، به والدین گفت: خونسردی خود را حفظ کنید، با پلیس 110تماس بگیرید، خودتان به کلانتری مراجعه نکنید و منتظر آمدن پلیس بمانید، هر گونه اطلاعات مرتبط با سرقت را در اختیار مأموران بگذارید، حتی اگر اموال دزدیده شده از نظر شما دارای ارزش مالی زیادی نیستند نیز پلیس را در جریان قرار دهید تا از بروز چنین اتفاقاتی در آینده جلوگیری شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: