تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۰۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
با هدف ایجاد ارتباط دوسویه شهرنشینان با روستاییان برگزار می‌شود:

سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر

سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر با هدف ایجاد ارتباط دوسویه بین جامعه شهری و روستایی، ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و شناخت شهرنشینان از استعدادها و قابلیت‌های روستاییان و عشایر در تاریخ 15 تا 18 اسفند 96 در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
تدبیر24»هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی روستاهای نمونه به‌عنوان الگوی توسعه برای سایر روستاها با موقعیت و وضعیت مشابه، معرفی جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و گردشگری، معرفی مشاهیر، استعدادهای جوان و کارآفرین، ایجاد ارتباط دو سویه شهرنشینان با روستاییان و عشایر، برقراری ارتباط تجاری بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و تقویت روحیه خودباوری و توانمندی در جامعه روستایی و عشایری است که متمرکز بر ارایه محصولات متنوع اعم از صنایع کوچک، صنایع روستایی و صنایع دستی است.
این گزارش حاکی است؛ بازدیدکنندگان از این نمایشگاه ضمن آگاهی از استعدادها، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در مناطق روستایی و عشایر با آداب و رسوم، پوشش‌های محلی، فرهنگ عشایری و غذاهای بومی این قشر از جامعه آشنا خواهند شد.  
بر اساس این گزارش، جامعه روستایی و عشایری کشور ضمن ایفای نقش تولید محصولات کشاورزی و دامی، مسئولیت خطیر حفظ امنیت غذایی کشور را عهده‌دار است. بنابراین اینگونه می‌توان عنوان کرد که بهره‌مندی از استعدادها و ظرفیت‌های متنوع بالقوه روستایی و عشایری می‌تواند به‌عنوان یکی از کارآمدترین ابزارها در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به کار آید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: