تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۰۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
برانکو:

مهمترین مساله صعود از گروه بود

از نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مهمترین مساله قطعی شدن صعود این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمان آسیا است. هر چند که او انتقادات وارد شده به تیمش را بر حق می‌داند.
تدبیر24»برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: از نتیجه‌ بازی با نسف قارشی ازبکستان خیلی خوشحال هستم. چیزی که مهم است داشتن نظم تاکتیکی در تیم است. شاید در تلویزیون به نظر نمی‌رسید اما این بازی بسیار سنگین بود و بازیکنانم از خودشان شجاعت نشان دادند. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم. نسف شانسی خطری روی دروازه‌ ما ایجاد نکرد و ما ۱۴ شوت و آنها فقط چهار شوت داشتند.

او ادامه‌ داد: مهم‌ترین مساله این است که ما به مرحله بعد صعود کردیم. می‌دانم که انتقاداتی هم از تیم می‌شود و این کاملا به حق است. پارسال ما با همین تعداد بازی فقط شش امتیاز داشتیم و منتظر بازی با الوحده بودیم. حتی برد برابر الوحده هم تضمینی برای صعود ما نبود ولی امسال در حال‌ حاضر صعودمان را به دور بعد قطعی کرده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دوست دارد در مرحله بعدی مقابل الجزیره امارات یا الاهلی عربستان قرار بگیرند، گفت‌: من دیروز (سه‌شنبه) بازی الاهلی را تماشا کردم، نسبت به چند ماه پیش تیم متفاوتی هستند. چند بازیکن شاخص آنها دیگر در این تیم حضور ندارند. مهم نیست ما با چه تیمی بازی کنیم، مهم رفتار ما است. هر دو تیم نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند. اگر ما بخواهیم با الاهلی بازی کنیم دو تیم تصمیم گیری می‌کنند که در چه کشوری بازی کنند. آنها مقابل تراکتورسازی در العین بازی کردند.

برانکو در مورد انتقادات وارد شده به نحوه بازی این تیم بعد از شکست در داربی توضیح داد: بله. ما در برخی از بازی‌ها گل نزدیم. یوونتوس هم دیشب گل نزد اما ما مقابل سایپا 80 درصد مالکیت توپ داشتیم. 24 شوت زدیم و دو بار تیر دروازه‌ آنها را لرزاندیم. این فوتبال است، توپ‌ها یا گل می‌شوند یا نمی‌شوند. مقابل سایپا داور هم ما را نابود کرد اما انگار این مساله کاملا عادی است که به ما لطمه بزنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: