تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۱۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

انفجار ساختمان مسکونی در تجریش +عکس

در ساعت ۰۳:۳۸ بامداد امروز چهارشنبه، نشت گاز در یک محل گودبرداری موجب وقوع انفجار یک ساختمان مسکونی در میدان تجریش، خیابان دربند شد.
تدبیر24»در قطعه زمینی به مساحت هزار متر که در آغاز مرحله گودبرداری بود، بیل مکانیکی با لوله گاز برخورد کرده و موجب نشت گاز در محل شد که آتش نشانان با حضور در محل ایمن سازی لازم را انجام دادند. اما در دقایق پایانی کار بود که به یکباره ملکی دو طبقه و مسکونی که در فاصله 20 متری این زمین قرار داشت و از زیر زمین آن به عنوان کارگاه صنایع دستی استفاده می شد دچار انفجار و آتش سوزی شد. خوشبختانه 5 یا 6 نفری که در طبقات بالایی ساختمان بودند از محل خارج شدند اما بر اثر شدت انفجار تمام شیشه های ساختمان خسارت دید. همچنین یک دستگاه موتور سه چرخ که در خیابان مقابل این ساختمان پارک شده بود شعله ور شد که حریق آن اطفا شد.

1

آتش سوزی در ساختمان

آتش سوزی در ساختمان

آتش سوزی در ساختمان

آتش سوزی در ساختمان

آتش سوزی در ساختمان

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: