تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰

«هفت سنگ» نصف شد

مجید مولایی تهیه کننده سریال «هفت سنگ» از به پایان رسیدن تصویربرداری بیش از نیمی از سریال خبر داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از بانی فیلم، مجید مولایی تهیه کننده سریال هفت سنگ درباره آخرین وضعیت پیشبرد پروژه گفت:هفته گذشته امیر دلاوری به عنوان یکی از بازیگران مهمان به پروژه پیوست و در یکی دو قسمت در حال ضبط بازی دارد.

وی با بیان توضیحاتی درباره نقش محسن که دلاوری ایفای آن را برعهده دارد، ادامه داد: دلاوری در هفت سنگ نقش برادر محسن یکی از شخصیت های محوری سریال را بازی می کنند که از شهرستان به تهران می آید و در قنادی بابانصیر به کار مشغول می شود. این فرد در ارتباط با یکی از کارکنان قنادی عاشق او شده و همین رابطه عاشقانه برای محسن و همسرش پیام هایی دارد.این که آن ها باید بدانند عشق به آبیاری نیاز دارد،باید آن را باغبانی ، حفظ و حراست کرد و آن ها از رابطه بین این دو نفر درس می گیرند که باید زندگی عاشقانه را پاسداری کرد.

این تهیه کننده با اشاره به تدوین همزمان پروژه افزود:به دلیل این که در مونتاژ همزمان سریال زمان بعضی از قسمت ها به بیش از 40 دقیقه هم رسیده است احتمال دارد که تعداد قسمت ها کمتر هم شود. در حال حاضر موسیقی متن هم توسط سعید انصاری تنظیم می شود و مازیار فلاحی هم خوانندگی تیتراژ پایانی را بر عهده دارد.

مجموعه تلویزیونی هفت سنگ کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که داستان سه زوج از گروه های سنی مختلف را در بر می گرد که با ورود کاراکتر های جدید به مجموعه ماجراهایی را پشت سر می گذارند. کارگردانی این سریال را علیرضا بذرافشان بر عهده دارد و خود او نیز فیلمنامه اش را به رشته تحریر در آورده است. این سریال دارای فضایی خانوادگی است و بنا به تعبیر کارگردان مجموعه شباهت هایی با مجموعه های قدیمی و خاطره انگیز خانه سبز و همسران دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: