تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰

سفر اردوغان به سه کشور آسیایی

رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه در نخستین سفر خارجی خود در سال 2014 میلادی یکشنبه شب سفر به سه کشور آسیایی ژاپن ، سنگاپور و مالزی را آغاز کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از تلویزیون دولتی ترکیه، این سفر که تا بیست و یکم دی ماه ادامه خواهد داشت به دعوت رسمی شینزو آبه نخست وزیر ژاپن، لی هسین لونگ نخست وزیر سنگاپور و نجیب تون عبدالرزاق نخست وزیر مالزی صورت گرفت .

اردوغان را در این سفر ˈبلند آرینچˈ معاون نخست وزیر و شماری از وزیران ، نمایندگان مجلس و صاحبان کار و سرمایه ترکیه همراهی می کنند.

وی روز سه شنبه در توکیو با نخست وزیر ژاپن دیدار و در خصوص روابط دو جانبه ، منطقه ای و بین المللی گفت گو می کند

نخست وزیر ترکیه پس از ژاپن به سنگاپور سفر و روز پنجشنبه با تونی تان کنگ رئیس جمهوری و لی هسین لونگ نخست وزیر این کشور دیدار خواهد کرد.

اردوغان روز جمعه عازم مالزی خواهد شد تا با نجیب تون عبدالرزاق همتای مالزیایی اش دیدار و در باره روابط دو جانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: