تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶

هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال

هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه با 6 بازی پیگیری خواهد شد که باریج اسانس کاشان صدرنشین این رقابت ها در آمل در برابر کاله مازندران قهرمان دوره قبل به میدان می رود.
تدبیر24: دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال در شهرهای تهران، ارومیه، گنبد، آمل، زاهدان و ورامین برگزار می شود که حساس ترین بازی این هفته در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل خواهد بود.

در این بازی باریج اسانس کاشان که با 37 امتیاز صدرنشین این رقابت ها است، به مصاف کاله مازندران که با 25 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد، می رود. بازیکنان باریج اسانس که هنوز شکست هفته پانزدهم در برابر متین را فراموش نکردند، بعد از چهار روز یک بازی حساس دیگر پیش رو دارند و باید در آمل با کاله روبرو شوند.

تیم باریج اسانس تنها دلگرمی اش در این بازی این است که اگر بازنده شود، صدرنشینی را از دست نخواهد داد زیرا با تیم دوم جدول (متین ورامین) پنج امتیاز فاصله دارد. اما آملی ها اگر در این بازی سه امتیاز کسب کنند و پیکان در برابر میزان مغلوب شود، رتبه چهارم جدول را از آن خود خواهند کرد.

دومین بازی مهم این هفته در خانه والیبال تهران برگزار می شود و شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران به مصاف میزان مشهد خواهند رفت. میزان با 32 امتیاز در رتبه سوم جدول است و پیکان با 26 امتیاز یک پله پایین تر، اگر پیکان پیروز شود در جایگاهش تغییری ایجاد نمی شود، اما میزان می تواند با پیروزی در این دیدار، امید به رتبه دومی جدول داشته باشد.

میزان و پیکان هفته پیش به ترتیب در برابر بازرگانی و شهرداری ارومیه در بازی های خارج از خانه به یپروزی رسیدند و روحیه خوبی برای بازی های این هفته دارند، شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی میزان مشهد از اینکه در خارج از خانه بازی می کنند زیاد نگران نیستند، زیرا خانه والیبال تهران امسال شاهد حضور هوداران زیادی نبوده است. میزان در دور رفت نیز در مشهد سه بر یک پیکان را شکست داد.

دو تیم آذری زبان کشورمان در یکی دیگر از بازی های هفته پنجم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در ارومیه به مصاف یکدیگر می رود تا صورت پیروزی شهرداری تبریز، دومین شکست ارومیه از همزبان خود رقم خورده باشد، در دور رفت شهرداری ارومیه سه بر صفر مغلوب تبریز شد و از زمان این شکست 20 روز بیشتر نمی گذرد.

دیان برچوویچ سرمربی شهرداری ارومیه در سه هفته لیگ برتر والیبال دو بازی خانگی داشته است که در برابر حریفان مغلوب شده است و اگر فردا یکشنبه نیز در برابر شهرداری تبریز مغلوب شود، حتما حمایت هوادارن ارومیه ای را از دست خواهد داد. شهرداری تبریز و ارومیه به ترتیب با 21 و 19 امتیاز در رتبه های ششم و دهم قرار دارند. اگر حسین معدنی در این بازی یپروز میدان باشد، جایگاه شاگردانش در جدول تغییری نخواهد کرد اما اگر ارومیه سه امتیاز کسب کند به دلیل اینکه چهار تیم 19 امتیازه در جدول داریم، حتما تغییری در جایگاه میزبان در جدول مسابقات به وجود خواهد آمد.

تیم های بازرگانی جواهری و آلومینیوم المهدی بندرعباس که با 19 امتیاز به ترتیب در جایگاه های هشتم و نهم جدول این رقابت ها قرار دارند، در این هفته در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر می روند تا در نهایت یکی از چهار تیم 19 امتیازه این رقابت ها در جدول این مسابقات صعودی داشته باشد. دو تیم در هفته پانزدهم لیگ برتر سه بر یک مغلوب حریفان شدند و دیدار رفت دو تیم نیز به سود آلومینیوم المهدی به پایان رسید.

تیم شهرداری زاهدان در این هفته لیگ برتر والیبال در سالن استانداری شهر زاهدان از نوین کشاورز پذیرایی خواهد کرد. نوین کشاورز یکی دیگر از تیم های 19 امتیازه این رقابت ها است که در رتبه هفتم جدول قرار دارد و باید به مصاف نماینده سیستان و بلوچستان که با 12 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد، برود.

بازیکنان تیم والیبال متین ورامین که هفته پیش با شکست صدرنشین (باریج اسانس) در کاشان انگیزه دو چندانی برای کسب پیروزی پیدا کردند، این هفته در دیداری نه چندان مشکل به مصاف سایپا قعرنشین این رقابت ها می روند. نارنجی پوشان سایپا که هفته پیش با شکست شهرداری زاهدان سومین پیروزی خود در این رقابت ها را کسب کردند، در این بازی میهمان هستند و بازی سختی در برابر متین خواهند داشت. متین ورامین با 32 امتیاز در رتبه دوم جدول است. بازی رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود متین برگزار شد.

برنامه کامل بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 17:30

پیکان تهران – میزان مشهد

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16

شهرداری ارومیه – شهرداری تبریز

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17:30

بازرگانی جواهری گنبد – آلومینیوم المهدی بندرعباس

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17:30

کاله مازندران – باریج اسانس کاشان

زاهدان، سالن استانداری، ساعت 17:30

شهرداری زاهدان – نوین کشاورز

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 16

متین ورامین – سایپا البرز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: