تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۵

پذیرش استعفای نخست وزیر اوکراین

رئیس جمهوری اوکراین روز سه شنبه با استعفای نخست وزیر و کابینه وی موافقت کرد.
تدبیر24: براساس حکمی که در وب سایت ریاست جمهوری اوکراین منتشر شد، ˈویکتور یانوکوویچˈ رییس جمهوری اوکراین با استعفای میکولا آزاروف نخست وزیر و کابینه اش موافقت کرد.

وی به تمامی وزیران کابینه دستور داد که به فعالیت های خود به عنوان وزرای موقت تا زمانی که کابینه جدید تشکیل شود، ادامه دهند.

پیش از این نخست وزیر اوکراین روز سه شنبه از مقام خود استعفا کرده بود.

آزاروف در جمع خبرنگاران گفت که برای حل و فصل سیاسی بحران اوکراین استعفا داده است.

وی افزود: به منظور ایجاد امکان بیشتر برای کسب توافق سیاسی و در راستای حل و فصل مناقشه از ویکتور یانوکوویچ رییس جمهوری اوکراین خواستم استعفای مرا از مقام نخست وزیری بپذیرد.

آزاروف افزود: وضعیت پیش آمده در اوکراین، روند پیشرفت اقتصادی و اجتماعی کشور و جامعه اوکراین و فرد فرد مردم این کشور را تهدید می کند.

ویتالی کلیچکو از رهبران مخالف دولت اوکراین نیز گفت: آزاروف برای حفظ وجهه خود استعفا کرد.

کلیچکو در گفت وگو با خبرنگاران به نشست فوق العاده امروز مجلس اوکراین که مساله برکناری دولت را بررسی می کند، اشاره کرد و گفت : آزاروف از مقام نخست وزیری اوکراین استعفا داده و به این ترتیب برای حفظ وجهه خود پیشدستی کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: