تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵

آغاز نام‌نويسی در كاروان‌های حج تمتع

همه دارندگان قبوض وديعه‌گذاري علي الحساب حج تمتع ۱۰ ميليون ريالي كه تا ۲۰ دي‌ماه ۱۳۸۴ در يكي از شعب بانك ملي وديعه‌گذاري كرده‌اند، مي‌توانند مستقيماً جهت نام‌نويسي به كاروان‌ها مراجعه يا از طريق نشاني اينترنتي http://haj۹۳.haj.ir اقدام كنند.
تدبیر24: همه دارندگان قبوض وديعه‌گذاري علي الحساب حج تمتع ۱۰ ميليون ريالي كه تا ۲۰ دي‌ماه ۱۳۸۴ در يكي از شعب بانك ملي وديعه‌گذاري كرده‌اند، مي‌توانند مستقيماً جهت نام‌نويسي به كاروان‌ها مراجعه يا از طريق نشاني اينترنتي http://haj۹۳.haj.ir اقدام كنند.

در حال حاضر نام نويسي در كاروانهاي حج تمتع سال ۹۳، از امروز ۱۸ بهمن ماه در استان‌هاي تهران، قم، البرز و قزوين آغاز شده است و نام‌نويسي استان‌هاي اردبيل، آذربايجان غربي، ايلام، كرمانشاه، بوشهر، خوزستان، سمنان، سيستان و بلوچستان، فارس، كردستان، كرمان، كهكيلويه و بويراحمد، لرستان، گيلان، مازندران، هرمزگان، همدان و گلستان در كاروان‌ها، ۱۹ بهمن‌ماه آغاز مي‌شود.

همچنين نام نويسي زائران استان‌هاي آذربايجان شرقي، اصفهان، چهارمحال و بختياري، خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، زنجان، مركزي، يزد و شهر كاشان در كاروان‌ها از ۲۰ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

شرايط نام‌نويسي در كاروانهاي تمتع

آن دسته از متقاضياني كه اسناد ثبت‌نامي سالهاي ۱۳۶۰ و ۱۳۶۳ با مبالغ ۱۸۰ هزار، ۲۰۰ هزار، ۲۵۰ هزار و ۲۷۰ هزار ريالي را دارا مي‌باشند مي‌بايست قبلاً با مراجعه به دفتر حج و زيارت استان مربوطه براي تبديل سند خود به قبض وديعه‌گذاري ۱۰ ميليون ريالي و استفاده از تسهيلات مربوطه اقدام و پس از دريافت قبض جديد از شعبه بانك معرفي شده از سوي حج و زيارت استان براي ثبت‌نام اقدام كنند.

دارندگان اسناد ۸ ميليون ريالي مربوط به سال ۱۳۷۷ و منتهي به ۳۱ فروردين ۷۸ بايد قبل از ثبت‌نام به يكي از شعب بانك‌ملي مراجعه و با استفاده از تسهيلات و يارانه مربوطه ۳ ميليون ريالي نسبت به تبديل قبض وديعه‌گذاري خود به قبض ۱۰ ميليون ريالي اقدام كنند.

دارندگان اسناد ۸ ميليون ريالي از تاريخ اول ارديبهشت ۷۸ تا ۲۹ اسفند ۷۸ بايد قبل از ثبت‌نام به يكي از شعب بانك ملي مراجعه و با احتساب سود متعلقه نسبت به تبديل سند خود به وديعه‌گذاري ۱۰ ميليون ريالي اقدام كنند.

تمامي افراد واجد شرايط تشرفي كه در سالهاي گذشته در كاروان پذيرش شده و ليكن مشرف نشده‌اند (بستانكاران سازمان) بايد ابتدا به دفتر حج و زيارت استان مراجعه تا وفق دستورالعمل‌هاي سازمان نسبت به پايدار نمودن قبض خود از طريق مراجعه به شعب بانك‌ملي وفق ضوابط مربوطه اقدام و سپس به مدير كاروان جهت ثبت‌نام مراجعه كنند.

۶۴ هزار زائر در قالب ۴۵۵ كاروان به حج تمتع سال ۹۳ اعزام مي‌شوند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: