تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰

موزه آدمک‌های استکبار جهانی

دبیر مسابقه آدمک های استکبار جهانی پیشنهاد کرد نمونه های برگزیده در مسابقه آدمک های استکبار جهانی در موزه ای نمایش داده شود تا مردم کارهای ابتکاری را از نزدیک مشاهده کنند.
تدبیر24: علیرضا موحد روز سه شنبه در جمع راهپیمایان تهرانی گفت: همه ساله در پایان مسابقه آدمک های استکبار جهانی، بعضی از آدمک های برگزیده در این مراسم به آتش کشیده می شود و بعضی افراد نیز آدمک های خود را می برند و مکانی وجود ندارد که این آدمک ها را نگهداری کنیم.

وی اضافه کرد: پیشنهاد راه اندازی موزه آدمک های استکبار جهانی را به بنیاد روایت فتح و شهرداری ارائه داده ایم که آنها نیز از این طرح استقبال کرده اند و منتظر اقدامات بعدی این 2 مرکز هستیم.

به گفته موحد مهمترین مساله در زمینه موزه آدمک ها مکان آن است تا بتوان این آدمک ها را که همه ساله با ابتکار مردم به ویژه دانش آموزان تهیه و ارائه می شود، در معرض دید همگان قرار داد.

وی افزود: این مسابقه از هفت سال پیش در مراسم راهپیمایی مردم تهران در 22 بهمن برگزار می شد که سال گذشته به علت عدم حمایت مالی برگزار نشد ولی امسال این مسابقه به صورت سراسری برگزار شد و در تهران به صورت متمرکز انجام می شود.

دبیر مسابقه آدمک های استکبار جهانی افزود: هرچند این مسابقه سال گذشته انجام نشد ولی امسال استقبال خوبی از این مسابقه شده است.

وی در ادامه گفت: کارهای تبلیغاتی مسابقه آدمک های استکبار جهانی در سطح شهر تهران در قالب بنر و تیزر پخش شده و سایت www.adamakha.com نیز به همین منظور راه اندازی شده است.

وی درباره جوایز این مسابقه گفت: با توجه به مشارکت جوانان به ویژه دانش آموزان در این مسابقه، 15 ربع سکه بهار آزادی و کارت های صد و دویست هزار تومانی برای برگزیدگان پیش بینی کرده ایم.

مسابقه آدمک های استکبار جهانی همه ساله در روز 22 بهمن به همت کمیته مردمی مبارزه با استکبار در میدان آزادی برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: