تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۰

محاکمه قاچاقچیان پرنده در شاهرود

مدیر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان افزود: این محموله شامل 36 قطعه طوطی از نوع کوچک اسکندر بوده که در ایران به نام طوطی ملنگو مشهور است.
تدبیر24: مدیر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود، از جریمه بالغ بر 14 میلیون ریالی قاچاقچیان پرندگان دستگیر شده در شاهرود خبر داد.

سیدمهدی خاتمی، با اشاره به کشف 36 قطعه طوطی در شاهرود، گفت: مامورین انتظامی ایستگاه ایست بازرسی شهید نوری گلوگاه شاهرود طی بازرسی از یک دستگاه اتوبوس موفق به کشف محموله قاچاق طوطی شدند.

مدیر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان افزود: این محموله شامل 36 قطعه طوطی از نوع کوچک اسکندر بوده که در ایران به نام طوطی ملنگو مشهور است.

وی از تشکیل پرونده و معرفی متخلفین به مراجع قضایی خبرداد و اظهارکرد: این متخلفین بابت هر پرنده 400 هزار ریال جریمه شدند که در مجموع 14 میلیون و 400 هزار ریال می شود.

خاتمی با اشاره عدم امکان رهاسازی این پرندگان، خاطرنشان کرد: این پرندگان برای نگهداری به باغ پرندگان سمنان منتقل شدند.

خاتمی با اشاره به ویژگی‌های این پرنده، تصریح کرد: طوطی کوچک اسکندر پرنده‌ای از خانواده طوطیان است و در ایران به نام "ملنگو" مشهور است. طولش 40 سانتیمتر و زیستگاهش در آسیا بویژه هندوستان و سریلانکا و در آفریقا از سودان تا غرب آفریقا است.

وی ادامه داد: رنگ پرها عمدتاً سبز است در نرها حلقه سیاهی از بخش زیرین منقار منشعب و تا پشت گردن ادامه دارد که در آنجا با نوار قرمزی ادغام می‌شود.

وی اضافه کرد: این طوطی زیبا بومی هند بوده و در ایران به صورت رها شده از قفس بومی شده در تمام پارکهای شمال تهران در گله های بزرگ زندگی می کند. پراکندگی جغرافیایی این طوطی از سایر طوطی‌ها بسیار وسیعتر است به طوری که از شمال غربی آفریقا تا قسمتهایی از آسیا و از شرق تا برمه را شامل می شود. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: