تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۲۳۹۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
ناگفته های انصار حزب الله تبریز:

چرا انصار حزب الله را می کوبند؟

اطاعت پذیری باید مشخصه بسیجیان باشد اما نگاه گوسفند گونه به مسایل با ادبیات انقلابی گری سازگاری ندارد و هیچکس نباید چنین انتظاری از ما بسیجیان داشته باشد .
تدبیر24: حجت الاسلام روح الله بجانی درششمین جلسه هفتگی انصار حزب ا...تبریز درسال93 با اشاره به نا گفته های انصار حزب ا...تبریز گفت: ناگفته های بسیاری داریم وخیلی از ناگفته هارا نا گفته می گذاریم ولی به برخی اشاره می کنیم تا هشداری برای برخی هم فکران کارشکن باشد.
انصار حزب ا...براساس اصل هشتم قانون اساسی برای رسالت امر به معروف ونهی از منکر تشکیل شده است.
مسئول انصار حزب ا...استان با اشاره به حزبی نبودن انصار حزب ا... گفت:مامثل احزاب نیستیم که در مسائل سیاسی ورود کرده وبه دنبال اخذ امتیازو قدرت باشیم.این کارهای احزاب است ما مثل احزاب به دنبال اخذ امتیاز جایگاه نیستیم.ما تنها به دنبال تحقق فرامین امام خامنه ای هستیم. بزرگترین ومهمترین رسالت ما اجرای فرامین رهبری است. انصار در سال 1372 بطور رسمی در پایتخت شروع به فعالیت کرد و اولین اقداماتش مقابله با فرهنگ وارداتی آقای اکبر هاشمی رفسنجانی بود و چون تا به حال به دنبال باج خواهی سیاسی نبوده اند مداومت و مقاومت داشته است. در سرتاسر کشور هر کس با تیپ مذهبی در جامعه حاضر شده است بعنوان نیرو های انصار شناخته شده بودند.
انصار حزب ا...تبریزدر انتخابات ورود تکلیفی داشته است.
بجانی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد در شهرستان تبریز گفت:ما در اتخابات 84_88 طبق تکلیف شبانه روز فعالیت کردیم تا آقای احمدی نژاد در انتخابات 84_88 را به مردم معرفی کنیم. بعد انتخابات هم هرگز باج وسهم از دولت نگرفتیم و اتفاقا با مشاهده کوچکترین انحراف از افراد دولت، ازهمان 84 اعتراض کردیم.چون ما اهل امر بمعروف وانقلابی هستیم نه سیاسی دیپلماتیک!ما در سال 92 برای آقای جلیلی کار کردیم وستاد تبریز بر عهده ی ما بود.بعد ازپیروزی آقای روحانی بنر و بیلبورد تبریک زدیم و گفتیم که آقای روحانی ما حضور حداکثری مردم و موفقیت شما را تبریک گفته و امیدواریم یارویاور برای امام خامنه ای باشید. چون ما حزب سیاسی نیستیم که بر اساس حزب و بغض سیاسی برخورد کنیم.
رفتار ما قانونی و معقول است ولی رفتار اصلاح طلبان قانون شکنی و افراط است .
مسئول انصار حزب الله آذربایجان شرقی با اشاره به توقیف نشریه یا لثارات الحسین (ع) گفت : در دوره آقای خاتمی نشریه لیدر دولت خاتمی ، رورنامه سلام ؛ با سناریوی از پیش تعریف شده توسط خودشان توقیف شد . جریان شبه کودتای 78 را به وقوع رساندند و با قانون شکنی و ایجاد و ایجاد اغتشاش از حق باصطلاح روزنامه سلام دفاع کردند . و جامعه دانشجویی را به بحران و آشوب کشاندند. اما نشریه یالثارات الحسین (ع) تریبون حزب الله توسط دولت غیر همفکر بطور ظالمانه توقیف می شود و مورد هتک حرمت قرار می گیرد اما ما با وجود ظلم مسلم و مضاعف از سوی دولت به قانون تن می دهیم . حال قضاوت کنید که انصار حزب الله قانون مند و معتدل است یا اصلاح طلبان ؟ ادبیات بی ادبانه اصلاح طلبان کجا و خویشتن داری مقتدرانه ما کجا ؟
جنتی با مهاجرانی فرقی ندارد و فقط ریشش بیشتر است .
بجانی با اشاره به وزیر ارشاد گفت : متاسفانه علی جنتی راهی را می پیماید که مهاجرانی پیمود . همان مهاجرانی که هم اینک در صدای آمریکا و بی بی سی سخنگوی دشمنان شده است روش مهاجرانی آن روزرا این آقا دنبال می کند و اولین کارش توقیف تریبون حزب اللهی های کشور بلکه جهان بوده است .
تبرهای ابراهیمی حزب الله کارساز است .
روحانی بسیجی با اشاره به روایتی گفت : در دوران حضرت موسی پیامبر، در شهری درختی را عبادت می کردند و عابدی با خشم الهی تبری برداشت تا این درخت را قطع کند . در مسیر با شیطان روبرو شد و شیطان وی را از قطع درخت نهی کرد . ولی او نپذیرفت تا اینکه با شیطان درگیر شد و تبر را گردن شیطان گذاشت . شیطان گفت تو را با درخت چه کار ؟ من هر روز به تو 10 دینار می دهم تا به فقرا بدهی . عابد پذیرفت . شیطان چند روزی دینار ها را به عابد رساند . تا اینکه بعد از چند روز دیگر به عابد دیناری نداد . عابد خشمگین شد و به سمت درخت حرکت کرد . شیطان سد راه عابد شد .دوباره عابد با شیطان درگیر شد ولی این بار شیطان غالب شد و عابد زیر پای شیطان قرار گرفت . عابد دلیل شکست خود را از شیطان جویا شد . شیطان گفت خشم اولت برای خدا بود و به همین دلیل قدرتت از من بیشتر بود اما خشم اخیرت دیناری بود پس قدرتت از من کم بود . ما حزب الله هستیم . خشم ما الهی است و تبرهایمان ابراهیمی و انشا ا... بزودی تبرهای ابراهیمی حزب ا... بت های تردید را درهم خواهد شکست . اعتراضات ما الهی است و سر شیطان را قطع می کنیم .
سال 84 علیه شهردار تحصن کردیم و سال 92 گفتیم ما نمی گوییم رد صلاحیتش کنید .
بجانی با اشاره به جریان تحصن امت حزب ا... در سال 84 علیه شهردار وقت گفت : ما آن زمان نهی از منکر کردیم و در سال 92 گفتیم اولا معیار حال فعلی افراد است و ثانیا اگر صلاحیت دارد یا ندارد ما را بهانه قرار ندهید . از نظر ما بحث سال 84 تمام شده است . چون ما بر اساس حب و بغض سیاسی عمل نمی کنیم عده ای در سال 84 گفتند چون شهردار وقت طرفدار هاشمی بود ما با او درگیر شدیم در حالیکه و الله قسم چنین نبود و سال 92 نیز گفتند شاید چون هزینه ستاد جلیلی را داده است پس ما با صلاحیتش مخالفت نکردیم که باز هرگز چنین نبوده است. ما فقط بر اساس آموزه های دینی و روش امر به معروفی عمل می کنیم.
حب و بغض برخی مراجع را به پرتگاه کشانده است.
روح الله بجانی با اشاره به حب و بغض های سیاسی و جناحی گفت: همین آیت الله وحید خراسانی علیه حضرت آقا بی بصیرتی می کند . بصیرت از حب و خشم الهی به وجود می آید . شاید یک حزب اللهی 13 ساله چون با خشم خدا خشمگین و خشنودی حق خشنود می گردد بصیرتش بیشتر از مرجع تقلید باشد . شما ببینید وحید خراسانی چگونه با بی بصیرتی خوراک ضد انقلاب را فراهم می کند . مرجعی که در اصطلاح او با جفتک انداختن مقاطع علمی مشخص می شود . این مرجع چگونه خود را اعلم و آگاه به زمان می داند نمی دانم ، اما باید لااقل به اندازه این بچه 13 ساله الهی فکر کند .
چرا همه انصار حزب الله را می کوبند ؟
منتقدین انصار حزب الله 3 دسته اند
بجانی افزود : امروز ما را موساد و سیا می زند ، وی او ای و بی بی سی و دیگر دشمنان و از سویی خودی ها هم می زنند . اینکه خیلی مشکوک است . خب حساب دشمن مشخص است . می داند اینجا کدام خاکریز است . اما حساب خودی ها چطور ؟ منتقدین ما 3 دسته اند .دسته اول منتقدین منصف هستند. ما دست همه شان را می بوسیم. منتقد منصف آمر به معروفی دلسوز است. یعنی نگهبانی که می خواهد ما را از لغرش های احتمالی حفظ کند. دیکته غلط دارد. اما هنر آنست که نداشته باشیم. اما وقتی منتقدی دلسوز غلط ها را می گیرد موجب می شود که ما هم با دقت بیشتر به این هنر دست یابیم. دسته دوم دشمنان ولایت و انقلاب هستند و بخاطر دشمنی با آقا با ما دشمنند . اینها دسته ای هستند که طرفدار هاشمی و اصلاح طلبند . در دیدگاه ما کسی که در دلش عشق امام خمینی ( ره ) و امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) است ، عشق هاشمی و دار و دسته اش وارد نمی شود . اگر عشق و محبت هاشمی و دار و دسته اش بود این شرک عملی است . طرفدار رهبر ، طرفدار هاشمی نمی باشد . رییس جمهوری که هاشمی را دوست دارد نمی تواند طرفدار رهبری باشد . ما نیز چنین کسی را دوست نداریم و او نیز با مجموعه هایی مثل ما مخالف خواهد بود و تریبون های ما را تعطیل خواهد کرد . دسته سوم دسته حاسدین هستند که خدا حاسدا اذا حسد را از افرادی معرفی می کند که باید از چنین فردی فقط به خدا پناه برد . این دسته شاید در مواضع سیاسی و اعتقادی همسو باشند اما وقتی حسادتش به جوش می آید خیلی خطرناک می شوند و ما بیشتر از همه از این گروه گله مندیم . چون اینها بیشترین تاثیر را در تنها کردن مجموعه های حزب اللهی دارند . می بینید به چند جوان مذهبی می نشینند و می گویند اینها افراطی هستند . کدام افراط ؟ بخدا قسم روز قیامت در پل صراط یقه همه اینها را خواهیم گرفت . اینها بیشتر یاهم لباسانمان هستند یا هم پیراهنانمان .
نمونه ای از فشارهای ناجوانمردانه تنها در راهپیمایی حجاب85
ما برای یک راهپیمایی حجاب در سال 85 جمع کثیری از روحانیون را مقابل خود دیدیم . مخصوصا حامیان هاشمی . نشریه آذرپیام وابسته به افراد تحت تاثیردفتر مطالعات انقلاب علیه راهپیمایی که در طرفداری از حجاب بود مطلب درج نمود . خبرنگار این نشریه بعد از اتمام راهپیمایی از علمی که بچه ها جمع می کردند عکسی زده بود و تیترش را نوشته بود که راهپیمایی حزب الله بخاطر عدم همراهی مردم برگزار نشد. ببینید چه فشارهایی وارد می شود ؟
اعتراض ما به دولت باکو طبق فتاوای امام خمینی (ره) بوده است.
مسئول انصار حزب الله استان ادامه داد : وقتی دولت آذربایجان عزاداران نبی اعظم و امام حسن مجتبی را مورد ضرب و شتم قرار دادند ، . ما دیدیم سکوت ننگی است بر پیشانی ما و برای اینکه رضایت خدا و توجه حضرت ولیعصر(عج) را جلب کنیم مقابل کنسولگری باکو در تبریز تجمع کردیم و هشدار دادیم برای بار سوم علیه اسلام کاری کنند کنسولگری را تسخیر خواهیم کرد .
در قضیه یوروویژن و رژه همجنس بازان هم چنین کردیم گفتیم اگه رژه برگزار شود کنسولگری را فتح خواهیم کرد . این تهدید ما کاملا شرعی بود . امام خمینی (ره) در تحریر الوسیله می فرمایند : اگر جلوگیری از منکر متوقف بر تهدید باشد واجب است تهدید کنید . و ما علیرغم تحریم های برخی نهاد های حفاظتی مقابل این منکر ایستادیم . که یوروویژن در حد ساز و آواز بدون رژه حیوانات همجنس گرا برگزار شد .
عده ای بسیجی انقلابی را سرکوب کردند / بسیجی مسلک گوسفند شدن را قبول ندارد
در ادبیات امام خمینی(ره) و خامنه ای بسیجی تکلیف گراست . قرار نیست با سازمانش مانند رابطه گوسفند و چوپان رابطه داشته باشد . اطاعت پذیری چیزی است و تکلیف گرایی چیز دیگر . بسیجی تکلیف گرا است و محدوده تکلیف وسیعتر از اطاعت پذیری است . ما بسیجی هستم وحقوق بگیر سپاه نیستیم . طبق قانون می توانیم در مسایل سیاسی ورود کنیم . اما پاسدارن مخصوصا در دوران این دولت نمی توانند چون سیاسی نیستند. پس این خاکریز برای پاسداری سیاسی از انقلاب یک نعمت است و سپاه باید قدر این خاکریز را بداند. اطاعت پذیری باید مشخصه بسیجیان باشد اما نگاه گوسفند گونه به مسایل با ادبیات انقلابی گری سازگاری ندارد و هیچکس نباید چنین انتظاری از ما بسیجیان داشته باشد .
در انتخابات هم می خواستند ما را حذف کنند .
بجانی ادامه داد : نه تنها ما را از جایگاه های خدمت به مردم حذف کرده اند بلکه راضی نیستند از جیب خودمان هم خرج کرده و در صحنه حاضر باشیم . چون ما سهم نمی گیریم و در مقابل سهم خواهی ها هم می ایستیم .
برخی ارگان های انقلابی باید دست ما را بگیرند .
مسئول انصار حزب الله تبریز گفت : گاها برخی از نهاد ها پایمان را می گیرند . ما یکبار فرمانده سابق سپاه عاشورا را به جلسه مان دعوت کردیم . جانبازی از ایشان پرسید چرا از آقای (ز) حمایت می کنید ؟ او پرونده مالی دارد . گفت ما او را مدیریت می کنیم . جانباز پاسخ داد او شما را مدیریت می کند ، نه شما او را . از همان روز ما شدیم مجموعه زشت . شدیم جزو آدم های بد . آن جانباز حق داشت . برخی ها که در جبهه پارچه می نوشتند و فرق گلوله کلاش با ژسه را نمی فهمیدند امروز با کمترین زحمت فرمانده می شوند و تحمل انتقاد یک جانباز را هم ندارند .
یک مسئول ارگان مقدسی را از ما گرفت و به طرف داد
بجانی ادامه داد : یک مسئولی در نهادی انقلابی در درگیری ما با یکی از مسئولین ، پرونده متخلف را از ما گرفت و کپی آنها را به طرف داد و این باعث شد که متخلف در دادگاه جواب های ساختگی را به خورد همه بدهد . من تا قیامت از این فرد دست برنخواهم داشت . شما قضاوت کنید ما چگونه بادستور این فرد می توانیم بسیجی باشیم .
اصولگرایان دیروز اصلاح طلبان امروز شده اند .
بجانی ادامه داد : عده ای که در دوره احمدی نژاد ریش نگه می داشتند و کاپشن می پوشیدند و با رزومه سازی بسیجی ، خود را اصولگرا جا می زدند و ما به فرماندهان محترم هشدار می دادیم که اینها بسیجی نیستند و آدم های خطرناکی هستند ، امروز در دوران روحانی چهره اصلی خود را نشان داده اند . دعوای ما از اول با این افراد است . نهاد های حفاظتی به جای برخورد با ما حزب اللهی ها اگر با این ها مقابله می کرد امروز شاهد برخی شکست ها در بدنه انقلاب نبودیم .
شیر و خورشید را پیامبر و امام علی نامیده اند .
ما باید فردگرا نباشیم ، آرمانگرا باشیم . مثلا همین یونسی وزیر سابق اطلاعات به راحتی می گوید شیر و خورشید پرچم مقدس سلطنت طلبان است چون خورشید پیامبر و شیر امام علی است . ما تو دهن چنین افرادی می زنیم . حال چه وزیر سابق اطلاعات باشد یا در هر لباس و پیراهنی باشد .
برای فرمانده بسیج هشدار نامه های سربسته فرستاده ام .
حجت الاسلام بجانی با اشاره به نامه های سرگشاده خود به رییس جمهور فعلی و سابق گفت : برای ما مقابله با منکر مهم است . چه چپ باشد چه راست . من همانطور که به رییس جمهور نامه سرگشاده نوشته ام ، برای فرمانده بسیج هم هشدارنامه های سربسته نوشته و ارسال کرده ام و استحاله پر سرعت را در بسیج پیش بینی کرده ام . در سال 90 بحث استحاله بسیج را مطرح کردیم و هشدار دادیم ولی گوش شنوایی نبود و بیم آن است که در آینده سیستم ایمنی و گلبول های سفید کشور و نظام از بین برود . برخی از بسیجیان که سرمایه های خود ، زندگی و عمر خود را صرف بسیج کرده اند ، امروز بخاطر وضعیت فعلی در حال سکته مغزی قرار دارند و بعضی از فرماندهان را نفرین می کنند.
کشف کامل حجاب اتفاق افتاد
روح ا... بجانی در ادامه به بحث کشف حجاب اشاره کرد و گفت : ما سال 92 هشدار دادیم تا 5 سال دیگر کشف حجاب کاملا انجام خواهد شد . امروز در بسیاری از شهرهای بزرگ کشف کامل حجاب در خودروها انجام می پذیرد . وی در خاتمه از خدا خواست تا توفیق دهد هرگز از مسیر حق و حقیقت خارج نگردیم و مقاوم باشیم .

http://ansartabriz.com/
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
0
1
"انصار حزب ا...تبریزدر انتخابات ورود تکلیفی داشته است."
ای کاش امثال تو هرگز "احساس" تکلیف نمیکردند! شاید امروز وضع ما این نبود.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
0
0
اين بابا ....خودشو ....ميدونه.
نظر شما: