تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۲۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

آيا كرونا در عربستان نيست؟

كرونا گويا بيماري‌اي از خانواده سارس است؛ نوعي آنفلونزاي چيني كه حدود يك دهه قبل در منطقه خاورميانه رواج پيدا كرده بود.
تدبیر24:عمره‌گزاران سال ۸۲ شايد به خاطر داشته باشند كه در ورودي‌هاي فرودگاه جده، چه ميزان تجهيزات پزشكي مستقر شده و تبليغات مربوط به سارس، در و ديوار شهرها را پُر كرده بود، اما امسال، خبري از اين تمهيدات نيست، گويا خبري از كرونا در عربستان نيست.

باوجود همه جنگ رسانه‌اي كه در فضاي مجازي صورت گرفته است، اما اين فضا سازي و حنگ رواني هرگز در داخل شهر ديده نمي‌شود و شهر در سكوت كامل است و همه زائران و مجاوران در كمال آرامش به زيارت مي‌پردازند.

در فرودگاه جده، فقط چند اطلاعيه كوچك A۴ روي ديوارها نصب شده و مركز پزشكي فرودگاه هم در حالتي اضطراري يا خاص قرار ندارد؛ با وجود آن‌كه جده يكي از اماكن انتشار اين بيماري اعلام شده است.

در طي مسير از فرودگاه جده به مدينه‌منوره و نهايتا در داخل اين شهر نيز، خبري از اطلاع‌رساني درباره كرونا نيست؛ مركز غذاي، ميوه فروشان و رطب‌فروشان هم به همان شيوه‌هاي قبلي، مشغول عرضه مواد خواركي‌اند و هيچ تغيير نيز در شيوه كاري آن‌ها بوجود نيامده است.

البته وزير بهداشت عربستان هم اعلام كرده كه ابتلا به اين بيماري در ماه اخير كاهش يافته است.

تعداد افراد ماسك‌زده هم چندان زياد نيست و حتي در ميان ماموران انتظامي كه بعضا در ايام حج تمتع، به‌شكلي گسترده از ماسك استفاده مي‌كنند، كمتر خبري از آن هست و عمدتا گروه‌هايي ايراني، ماسك به چهره دارند.

آمارهاي هفته گذشته سازمان بهداشت جهاني نشان مي‌دهد كه وضعيت انتشار كرونا در كشورهاي كويت و امارات‌متحده عربي هم بسيار بالاست، اما معمولا اطلاع‌رساني‌ها اين كشورها را به‌عنوان محل ورود بيماري معرفي نمي‌كنند.


منبع: پايگاه اطلاع‌رساني حج
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: