تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۳۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

مرفاوی، جایگاه دوم را گرفت

تیم فوتبال استقلال تهران با توقف خانگی یک بر یک مقابل صبای قم که هدایت آن را صمد مرفاوی برعهده دارد، جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران را از دست داد.
تدبیر24: آبی پوشان پایتخت عصر دیروز(جمعه) در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور پذیرای صبای قم بودند و با وجود تلاش فراوان به تساوی یک بر یک قناعت کردند.

استقلال با این تساوی 23 امتیازی شد و پس از هفته ها جایگاه دوم را از دست داد. صبای قم نیز با این تساوی خارج از خانه 20 امتیازی شد.

این دیدار درحضور بیش از 15 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران و با قضاوت تورج حق وردی با کمک های محمدرضا منصوری و حسن یوسفی برگزار شد.

برای استقلال در این دیدار، محسن فروزان، هرائرمگویان، محمدرضا خرسندنیا(آندرانیک تیموریان 46)، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، میلاد فخرالدین(علیرضا رمضانی 58)(پژمان نوری 64)، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، جاسم کرار، محمد قاضی و سجاد شهباززاده با هدایت امیر قلعه نویی به میدان رفتند.

صبای قم نیز با ترکیب، مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو، پیروز قربانی، وحید علی آبادی، محمد امین آرام طبع، روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی، ایوب کلانتری، احمد حسن زاده(هادی شکوری 90)، جلال الدین علی محمدی و مارکو اوره لیو آیوبل (سیدمحمد مهدیزاده 83) با سرمربیگری صمد مرفاوی بازی کردند.

این دیدار در نیمه نخست سرد و کسل کننده بود و تنها موقعیت خطرناک در دقیقه 41 به دست آمد که ارسال زیبای میلاد فخرالدینی را محمد قاضی از کنار دروازه صبای قم به بیرون فرستاد. بی دقتی قاضی در این صحنه باعث ناراحتی شدید امیر قلعه نویی شد.

آندرانیک تیموریان که در روزهای گذشته زمزمه جدایش از جمع آبی پوشان به دلیل مسایل مالی شنیده می شد از ابتدای نیمه دوم به جای احسان خرسدنیا وارد میدان شد.

استقلال در نیمه دوم دیدار را بهتر آغاز کرد و چند فرصت مناسب گلزنی داشت که از دست رفت.

در ابتدای نیمه دوم امید ابراهیمی با تکلی خطرناک، بازیکن صبای قم را متوقف کرد که داور اعتقاد به خطا نداشت. پس از این صحنه بین امیرحسین صادقی کاپیتان استقلال و ساکت الهامی مربی صبای قم مشاجره لفظی ایجاد شد که صمد مرفاوی با دخالت به موقع خود به این مشاجره خاتمه داد.

در دقیقه 58، علیرضا رمضانی هافبک جوان و تکنیکی استقلال به جای میلاد فخرالدینی وارد میدان شد تا استقلال حالت تهاجمی تر به خود بگیرد.این بازیکن در دقیقه 64 مصدوم شد تا جای خود را به پژمان نوری بدهد.

این مصدومیت به حدی بود که رمضانی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

در دقیقه 72، همکاری جاسم کرار و سجاد شهباززاده سبب شد تا شهباززاده در محوطه جریمه صاحب توپ شود وبا شوتی سنگین دروازه صبای قم را باز کند.

دو دقیقه پس از گل جاسم کرار به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد که بازیکنان صبای قم با فشار تماشاگران و به رغم مخالفت کادر فنی، توپ را به بیرون فرستادند.

در دقیقه 77 شوت زیبای ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه از بالای سر محسن فروزان عبور کرد و با برخورد به دیرک افقی تبدیل به گل تساوی شد.

در دقیقه 86، سیروس قربانی ضربه ای که از کرنر ارسال شد با فاصله ای بسیار اندکی از دروازه استقلال به بیرون فرستاد.

در نهایت تلاش های استقلالی ها برای رسیدن به گل برتری نتیجه ای دربرنداشت تا تماشاگران آبی پوش با ناراحتی ورزشگاه آزادی را ترک کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: