تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۴۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

خمیر مرغ برای مصارف انسانی ممنوع

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، تاکید کرد که استفاده از خمیر مرغ در تولید فرآورده های گوشتی اعم از سوسیس، کالباس، کباب کوبیده و حلیم که به مصرف انسانی می رسد، ممنوع است.
تدبیر24: نیره پیروزبخت روز یکشنبه درباره ممنوعیت استفاده از خمیرمرغ، افزود: سازمان ملی استاندارد ایران 3 سال قبل، استفاده از خمیر مرغ را در تولید فرآورده های گوشتی ممنوع اعلام کرد، اما وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این موضوع را نپذیرفته بود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه چندی پیش وزارت بهداشت، درمان نیز برای ارتقا سلامت جامعه، استفاده از این محصول را در تولید فرآورده های مختلف گوشتی دارای مصارف انسانی ممنوع است.

پیروزبخت گفت: خمیر مرغ می تواند در خوراک دام و سایر حیوانات استفاده شود، اما طبق ضوابط و دستورالعمل های استاندارد ایران به هیچ عنوان نباید از این خمیر در تولید فرآورده های گوشتی بهره گیری کرد.

وی درباره اینکه سازمان دامپزشکی تولید و استفاده از خمیر مرغ را مضر نمی داند، ادامه داد: سازمان دامپزشکی طبق ضوابط و مقررات خاص با این مسئله برخورد می کند.

رئیس سازمان ملی استاندارد در خصوص تولید و صادرات خمیر مرغ نیز گفت: در شرایط فعلی با دو موضوع ممنوعیت استفاده خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی و ممنوعیت تولید آن در کشور مواجه هستیم که هم اکنون این موضوع نیز در دست بررسی و پیگیری قرار دارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر سازمان ملی استاندارد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کنترل های دقیق و جدی بر ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی دارند.

وی افزود: البته کنترل کیفیت محصولات پروتئینی تنها برعهده سازمان ملی استاندارد نیست بلکه این مهم از سوی دیگر دستگاه های مرتبط همچون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان دامپزشکی کشور نیز مورد پیگیری است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: