تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۴۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

اغفال دختر جوان برای سرقت

رییس کلانتری 151 یافت‌آباد از دستگیری دختری که اقدام به سرقت از مغازه طلافروشی کرده بود خبر داد.
تدبیر24: سرهنگ حسین ذکایی‌خو در این‌باره گفت: در ساعت 12 روز 25 آبان ماه امسال یک مورد حادثه سرقت از طلافروشی در محدوده شهرک صاحب الزمان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده شد و در پی آن با توجه به حساسیت موضوع عوامل تجسس کلانتری در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات از مالک مغازه خاطرنشان کرد: مالک مغازه در جریان تحقیقات به ماموران گفت که دو خانم برای خرید وارد مغازه‌اش شدند و پس از خرید مقداری طلا، یک جفت گوشواره به ارزش بیش از 800 هزار تومان را نیز به سرقت برده‌اند.

رییس کلانتری 151 یافت آباد با بیان اینکه دوربین‌های این مغازه تصویر این زنان و نحوه سرقتشان را ضبط کرده بود گفت: در بازبینی دوربین‌ها مشاهده شد که یکی از زنان مقداری از وجه خرید را از طریق کارت عابر یکی از بانک‌ها پرداخت کرده است که در ادامه آن با استعلامات انجام شده مالک کارت که زنی به نام «ط.ن» بود شناسایی شد.

ذکایی‌خو ادامه داد: ماموران در ادامه روند رسیدگی به این پرونده با پدر صاحب کارت بانکی تماس گرفته و اعلام کردند که مدارک دخترش در اختیار دو سارق قرار گرفته اما پدر این دختر در واکنش به آن اظهار کرد کارت بانکی دخترش در اختیار خودش است و سرقت یا مفقود نشده است.

وی با بیان اینکه در ادامه پدر این فرد برای طرح شکایت با عنوان جعل مدارک به کلانتری فراخوانده شد گفت: متهم به همراه پدرش در کلانتری حاضر و شکایت شاکی برایش قرائت شد اما وی مجددا منکر سرقت شده و تنها زمانی که فیلم دوربین را دید لب به اعتراف گشود و مدعی شد که شیطان او را اغفال کرده است.

رییس کلانتری 151 یافت‌آباد با بیان اینکه به دنبال این موضوع پرونده متهم به همراه شاکی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد گفت: تصمیمات لازم در مراجع قضایی برای این فرد اتخاذ خواهد شد اما مجرمان باید بدانند که در صورت ارتکاب هر نوع عمل خلاف قانون دیر یا زود به دام قانون خواهند افتاد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: