تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۴۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

حذف تیم ملی بحرین

تیم ملی فوتبال بحرین با شکست 2 بر یک مقابل امارات شانس خود برای صعود از گروه C مسابقات از دست داد.
تدبیر24:تیم های ملی فوتبال امارات و بحرین روز پنجشنبه در چارچوب گروه C مسابقات جام ملت های آسیا به مصاف هم رفتند که امارات موفق شد این دیدار را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان برساند.

بحرین با توجه به شکست در دیدار نخست خود مقابل ایران با نتیجه دو برصفر دیگر شانسی برای صعود به مرحله بعد مسابقات را ندارد.

گل های امارات را در این دیدار علی مبخوت دقیقه 1 و محمد حسین مدافع بحرین (گل به خودی) در دقیقه 74 به ثمر رساندند. تک گل بحرین را نیز جسی جان در دقیقه 26 به ثمر رساند.

تیم ملی فوتبال امارات در دیدار نخست خود موفق شد با نتیجه پر گل 4 بر یک از سد قطر بگذرد.

امارات با این پیروزی 6 امتیازی شد و شانس خود را برای صعود از این گروه افزایش داد. در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر صعود تیم های ملی ایران و امارات از گروه C مسابقات قطعی می شود. در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان در دیدار امروز مقابل قطر دیدار هفته آینده مقابل امارات برای صدرنشینی گروه C برگزار خواهد شد.

این برای نخستین بار است که از سال 1996 که امارات میزبان مسابقات جام ملت های اسیا بود توانسته دو بازی نخست خود در جام ملت های آسیا را با پیروزی پشت سر بگذارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: