تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۴۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷

دیدار مخالفان بحرینی با کمیساریای حقوق بشر در ژنو

یک منبع خبری روز پنجشنبه گزارش داد، هیاتی از مخالفان بحرینی روز گذشته در ژنو با کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل دیدار کردند.
تدبیر24:هیاتی از مخالفان بحرینی در این دیدار ،درباره تحولات حقوقی و سیاسی در بحرین و همچنین دستگیری شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق و زندانیان سیاسی با کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل گفت و گو کردند.

مخالفان بحرینی بر ضرورت خروج از بحرانی که از چهار سال پیش در این کشور به وجود آمده و رسیدن به آشتی ملی و احترام به حقوق بشر بر اساس معیارهای بین المللی و توافقنامه ها و معاهدات جهانی دراین کشور تاکید کردند.

براساس گزارش منابع خبری ،حکومت آل خلیفه در بحرین با درخواست مخالفان برای اصلاحات در قانون اساسی و قوانین جاری در این کشور مخالفت کرده و بسیاری از شهروندان بحرینی از جمله شیخ علی سلمان رهبر جمعیت الوفاق را به همین دلیل دستگیر و زندانی کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: