تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۴۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

3 قاچاق بزرگ طلا در کشور

حبيب الله حقيقي ادامه داد: محموله ديگر نيز ١٩ كيلو گرم طلا به ارزش تقريبي 29 ميليارد ريال بوده كه در مخزن سي ان جي يك سمند جاسازي شده و در مرزهاي شمال غربي كشور كشف و ضبط شد.
  تدبیر24: در سال گذشته سه محموله بزرگ طلاي قاچاق كشف و ضبط شد.

رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز كشور با اعلام اين خبر توضيح داد: يك محموله سكه هاي طلا بود كه در قالب صادرات سيب زميني در ابهاي خليج فارس در حال قاجاق به امارات بود كشف و ضبط شده  و راي قطعي زندان، جريمه نقدي و ضبط اموال براي قاچاقچيان صادر شده و اموال مكشوفه  214 كيلو گرم طلا شامل 1911 سكه تمام بهار آزادي، 50 سكه نيم بهار و 149 ربع سكه بهار آزادي به ارزش تقريبي 323 ميليلرد ريال بوده است.

حبيب الله حقيقي ادامه داد: محموله ديگر نيز ١٩ كيلو گرم طلا به ارزش تقريبي 29 ميليارد ريال بوده كه در مخزن سي ان جي يك سمند جاسازي شده و در مرزهاي شمال غربي كشور كشف و ضبط شد.

رييس ستاد قاچاق افزود: محموله ديگر نيز ٢٤ كيلو گرم طلا به ارزش تقريبي 17 ميليارد ريال بوده كه به صورت چمداني در فرودگاه كشف و توقيف شده است.

وي خاطرنشان كرد، پرونده هاي ديگري نيز مفتوح و در حال رسيدگي است و اين سه پرونده مربوط به امسال منتج به صدور حكم نهايي شده است.
برچسب ها: تدبیر24 قاچاق طلا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: