تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۴۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

بهبودی دو مجروح انفجار مین

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز گفت: دو تن از دانش​آموزان آسیب​دیده ایلامی با بهبود وضعیت عمومی، از بیمارستان مرخص می‌شوند.
تدبیر24:  دکتر زهرا بزرگ​زاده اظهار کرد: دو روز پیش امیرحسین پیکانی یکی از دانش​آموزان آسیب​دیده انفجار مین در ایلام، پس از پایان مراحل درمان از بیمارستان مرخص شد اما والدین این دانش​آموز درخواست کردند چون فعلا جایی برای نگهداری از فرزند بیمارشان ندارند، چند روز دیگر در بیمارستان بماند.

وی ادامه داد: مهدی بابایی نیز وضعیت زخم​هایش بهبود یافته و حال عمومی او خوب است. مهدی نیز چند روز دیگر مرخص می​شود.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز افزود: امیرمحمد پیکانی یکی دیگر از این دانش​آموزان، روز پنج​شنبه (28 اسفندماه) در همین بیمارستان عمل پیوند پوست بر روی او انجام خواهد شد.

بزرگ​زاده درباره محمدهادی ملکیان که در این حادثه از ناحیه پای چپ دچار قطع عضو شده است، گفت: چندین نوبت مشاوره ارتوپدی برای تعیین وضعیت پای سمت راست، وی انجام شد که به دلیل شکستگی و له​شدگی در این ناحیه، از قبل احتمال می​رفت که از ناحیه پای راست نیز دچار قطع عضو شود.

وی تصریح کرد: با این شرایط وضعیت وی با حساسیت بالایی مورد بررسی قرار گرفت و در روزهای آینده تکلیف پای راست محمدهادی مشخص می‌شود.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: