تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۷

روحاني يک اقتصاد ويرانه را تحويل گرفته است

مشاور رئيس‌جمهور منتخب گفت: دکتر روحاني يک اقتصاد ويرانه را تحويل گرفته است. به گزارش ايلنا، مرتضي بانک در مراسم افطاري و سپاس از خدمات فعالان ستاد انتخاباتي روحاني گفت: مردم ما با درک شرايط خطير کشور وارد عرصه انتخابات شدند. مرتضي بانک، نمونه اين شرايط را سياست خارجي محدود با کشور‌ها، محدوديت‌هاي جدي در ارتباطات، تحريم‌هاي شکننده و جدي و اقتصاد آسيب ديده عنوان کرد و گفت: متاسفانه بجاي آنکه سياست خارجي ما براساس منافع ملي باشد، براي تشخص طلبي و مطرح کردن برخي اشخاص مورد استفاده قرار گرفت. رفتار نامناسب و بي‌تدبيري دولتمردان به همراه کينه‌توزي خارجي‌ها، موجب افزايش تهاجم عليه کشور شد.

وي گفت: اين اقدامات موجب شد تا سياست خارجي ما محدود شود و کار به آنجا برسد که سفراي ما در سطح رئيس اداره يا اداره کل با کشورهاي اروپايي ارتباط داشتند. معاون وزير خارجه در دولت اصلاحات گفت: اتحاديه اروپا ارتباط با ايران را در سطح پاييني قرار داده بود و سفرا با مقامات عالي ارتباط نداشتند و امکانات و منابع ما بخاطر نبود فرصت براي ارائه برنامه‌ها و خلق فرصت‌ها در سفارتخانه‌ها بدون استفاده ماند.

وي گفت: مراسم خارجي ما بدون خارجي‌ها برگزار مي‌شد و افتخار ما اين بود که به سفرهاي خارجي مي‌رفتيم و در سمينار‌هاي بين‌المللي حضور مي‌يافتيم بدون آنکه ديدار‌هاي دوجانبه مهمي در آن‌ها داشته باشيم. بانک، شرايط سياست خارجي کشور را سخت‌ترين شرايط پس از انقلاب توصيف کرد و گفت: مردم ما خطر را حس کردند.

مشاور رئيس‌جمهور منتخب گفت: مردم عليرغم همه شانتاژ‌ها و تبليغات داخلي مبني بر موفقيت‌هاي اقتصادي دولت، آن را باور نداشتند چراکه آثار آن را در زندگي روزانه خود نديدند و حس کردند اين تبليغات سياسي است و کشور به سمت «بن بست» اقتصادي مي‌رود. مرتضي بانک گفت: عدم برنامه‌ريزي، بخشنامه‌هاي هر روزه، بي‌انگيزگي براي سرمايه‌گذاري، عدم تدبير مديران، عدم آينده‌نگري و عدم قانون گرايي مردم را نگران کرد و آنان را با احساس وظيفه روبرو کرد.

اين مدير دوران اصلاحات و سازندگي گفت: شرايط خطير کشور، حضور را در انتخابات رقم زد و هرگونه دودلي را از بين برد. در انتخابات مجلس گذشته شايد ابهام حضور مطرح بود ولي در اين مرحله همگان تاکيد بر حضور داشتند و اين حضور و موفقيت بزرگي براي گروه‌هاي سياسي و اصلاح‌طلبان بود.

مرتضي بانک ابراز اميدواري کرد، دوستان با درک صحيح شرايط، با اتحاد و همدلي به سمت حل مشکلات پيش بروند. وي تاکيد کرد: هيچ گونه جايي براي اختلاف و تفرقه وجود ندارد. مشاور رئيس‌جمهور منتخب گفت: دولت نهم و دهم با بيشترين درآمدهاي نفتي، کشور را با توليد 2 ميليون و 200 هزار بشکه تحويل مي‌دهد درحالي‌که عملاً در حدود 1 ميليون بشکه در روز صادر مي‌شود و بايد همه تلاش کنند تا اين «ويرانه اقتصادي» احيا و بازسازي شود. وي همچنين در ابتداي سخنان خود، استان يزد را استاني فرهنگ محور و دانش محور خواند و گفت: مردمان اين ديار در فرهنگ کار و تلاش و صنعت پيشگام و پيشرو هستند و فعالان اين استان با کمترين امکانات، فعاليت گسترده‌اي را انجام دادند. بانک گفت: استان يزد علماي بزرگي مانند آيت‌الله شهيد صدوقي و آيت‌الله خاتمي را به حوزه و اساتيدي مانند دکتر خاتمي و دکتر عارف را به دانشگاه عرضه کرده و بنده به حضور در استان يزد افتخار مي‌کنم. بانک افزود: بنده مأمور هستم تا تشکر عميق دکتر روحاني را از تک‌تک و همه عزيزان فعال در ستادهاي انتخاباتي ابلاغ نمايم. در ابتداي اين مراسم نيز، محمد دهستاني رئيس ستاد انتخاباتي دکتر روحاني در استان يزد با بيان اينکه اعضاي اين ستاد با کمترين امکانات و با عشق و علاقه به کار مشغول بودند، گفت: دکتر روحاني بالا‌ترين راي را در بين استان‌ها در استان يزد کسب کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: