تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۵۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

زمینه آرامش فکری دانشجو را فراهم کنیم

دکترمحمد فرهادی وزیر علوم در بازدید سرزده از صندوق رفاه دانشجویان گفت : اصل این است که هر چه بیشتر زمینه آرامش فکری دانشجو را فراهم کنیم.
تدبیر24: دکتر فرهادی دربازدید با اشاره به قدمت فعالیت صندوق رفاه دانشجویان اظهار داشت : از اوایل تاسیس وزارت علوم این صندوق شکل گرفته و قدمت 40 ساله دارد و در این سال ها فعالیت صندوق رفاه با فراز و نشیب همراه بوده و امروز با توجه به شرایط کشور می بایست در جهت عملکرد بهینه این صندوق راهکارهایی بیابیم و منابعی را به مشارکت بگیریم .

وزیر علوم افزود : در خصوص عملکرد صندوق رفاه دانشجویان باید آسیب شناسی صورت پذیرد و مسائل مربوط به این صندوق با توجه به ماموریت های مشخص اولویت گذاری و برنامه ریزی شود.

دکتر فرهادی در ادامه گفت : با توجه به عدم تخصیص کامل اعتبار دانشجویی در سال گذشته می بایست متکی به سرمایه گذاری و گرفتن مطالبات باشیم و از ظرفیت ارگان ها و سازمان های دیگر استفاده کنیم و به طور کلی راهکاری باید اتخاذ شود که سرمایه گذاری صحیح صورت گرفته و تسهیلات با کرامت در اختیار دانشجویان گذاشته شود.

وزیر علوم افزود: باید از تلاش های دکتر مطیعی در حاکم کردن انضباط مالی در صندوق تشکر کرد و با شناختی که از آقای یزدان مهر دارم ، با همکاری سازمان امور دانشجویان افق خوبی برای صندوق ترسیم خواهد شد و در بخش خدمات رسانی و دسترسی به منابع مالی جدید به شرایط مناسب تری خواهیم رسید.

وزیر علوم در ادامه با تاکید بررسیدگی به وضعیت سلف سرویس های دانشجویی گفت: در این خصوص لازم است تمرکز گرایی شده و سرمایه گذاری مشترک صورت گیرد ، همچنین از ظرفیت های خیرین نیز در این زمینه می‌توان استفاده کرد.

دکتر فرهادی در پایان سخنان خود بر حمایت و همکاری مجموعه وزارت علوم برای رسیدن صندوق رفاه دانشجویان به جایگاه مطلوب تاکید و خواستار همکاری های مشترک بیشتر بین این صندوق و دانشگاه ها شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، در انتهای این نشست وزیر علوم از بخش های مختلف صندوق رفاه دانشجویان بازدید، با کارکنان این صندوق دیدار و گفت‌وگو کرد .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: