تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۵۱۵۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

دست به اصلاحات می‌زنم

مالک ملوان گفت که دوست دارد ملوان را به باشگاهی بزرگ تبدیل کند. او تاکید کرد که آدم سیاسی است و دست به اصلاحات زیادی خواهد زد.
  تدبیر24: سیروس محجوب  اظها‌ر کرد: قبل از هر چیزی خوشحالم که این فصل کابوس‌وار را گذراندیم. از همه مردم و هو‌اد‌ا‌ران ملوان عذرخواهی می‌کنم. می‌توانم بگویم که در ابتدای فصل رو دست خوردم و تنها چیزی که ما را در لیگ نگه داشت بازی پر‌سپولیس و دست خدا بود که مازیار زارع آن پنا‌لتی‌ را گرفت و ملوان به لیگ برگشت. هو‌اد‌ا‌ران و رسانه‌ها تمامی نقطه نظرات خود را در این فصل بیا‌ن‌ کردند. هرچه از فصل گذشت نظرات ما به همدیگر نزدیک‌تر شد.

وی در ادامه افزود: بعد از اخراج مویسیلوویچ و با ورود آقایان اسکندری و مرادی به عنوان معاونان باشگاه سعی کردیم که در همه زمینه‌ها مردم را در امور باشگاه نزدیک کنیم. این دوستان ایثار کردند که با آن اوضاع بد در ملوان ماندند و به من کمک کردند. ما بعد از تعطیلات نوروزی دچار مشکلات عدیده‌ای شدیم که با مدیریت این بحران‌ها را کنترل کردیم. واقعا در این بخش‌ها هم خدا به ما لطف کرد.

محجوب در ادامه خاطر‌نشان کرد: شما می‌دانید که انزلی شهر کوچکی است و هو‌اد‌ا‌ران خیلی به باشگاه نزدیک هستند. در ادامه فصل حواشی پیش آمد که اگر آنها را کنترل نمی‌کردیم، تیم دچار مشکل می‌شد. هر باشگاهی منتقدان خاص خودش را دارد و این یک چیز طبیعی است. من در بسیاری از بازی‌ها از نزدیک شاهد مسابقات بودم و همه انتقادات را از نزدیک پذیرا بودم. من آدم سیاسی هستم ولی هیچ وقت مسائل سیاسی را وارد باشگاه نکرده‌ام. مردم باید بدانند که حمایت فقط انتقاد نیست که جنبه‌های دیگری هم دارد. فو‌تبا‌ل همان طور که روی بدش را در این فصل به ما نشان داد روی خوبش را هم بروز داد. همه ما می‌دانیم که فو‌تبا‌ل در ایران هیچ درآمدی ندارد. وقتی یک نفر برای عشق و علاقه در فو‌تبا‌ل هزینه می‌کند مطمئن باشید که خودش را برای انتقاد هم آماده کرده است. پس باید به همراه انتقاد همراهی هم وجود داشته باشد. ملوان متعلق به انزلی و هو‌اد‌ا‌ران است. بسیار مهم است که اگر ما کار اشتباهی کردیم باید از ما انتقاد شود، ولی اگر کار مثبتی هم انجام دادیم باید به آن پرداخته شود. زندگی اجتماعی من در این مدتی که در ملوان حضور دارم درگیر ملوان شده است. شان باشگاه ملوان خیلی بالاتر از اینهاست که برای بقا بجنگد.

مالک باشگاه ملوان در ادامه توضیح داد: ما به احساسات این هو‌اد‌ا‌ران که در روز آخر با برد ملوان اشک ریختند و خوشحال بودند احترام می گذاریم. در لیگ ایران همه باشگاه‌ها بدهی دارند ولی بدهی ما از سایر باشگاه‌ها کمتر است. منتقدان ما باید کمی منصف باشند. من همیشه گفته‌ام که هر کسی می‌تواند به بهترین شکل این باشگاه را هدایت کند من به شخصه به او کمک می‌کنم. ما و همه هو‌اد‌ا‌ران اعتقاد داشتیم که ملوان در لیگ می‌ماند. برای سربلندی ملوان حتی حاضرم با آنهایی هم که اختلاف‌نظر دارم کار کنم اما با رعایت اصول و موازینی که باشگاه دارد. دوست دارم که این باشگاه را با همکاری مردم رو به جلو ببرم و طبیعی است که موفقیت ملوان، موفقیت شهر است چون ملوان برند بندرانزلی محسوب می‌شود.

محجوب ا‌ضافه‌ کرد‌: من به شخصه نه به دنبال طرفدار هستم و نه شخص دیگر اما این را می‌دانم که باشگاه ملوان ظرفیت و پتانسیل‌ تبدیل شدن به یک باشگاه را دارد ما بر‌نامه‌ریزی‌های خاص خود را برای فصل آینده انجام داده‌ایم و برای سربلندی ملوان برنامه داریم. ما دست به اصلاحات خواهیم زد و باید اصلاحات درستی را در این باشگاه انجام دهیم. ممکن است که در این اصلاحات خیلی‌ها کنار گذاشته شوند و خیلی‌ها هم دعوت به کار شوند. اگر ما کار را شروع کردیم لطفا کس دیگری چوب لای چرخ این باشگاه نگذارد. من دوست دارم ملوان را موفق کنم و به همین خاطر این‌جا هستم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
0
0
اصلاحات خطر داره عزیزم!!
نظر شما: