تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۵۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

چرا مشایی به برنامه رشیدپور نرفت؟

رضا رشیدپور، مجری و بازیگر در کارنامه کاری خود حداقل سه برنامه توقیف شده دارد: «مثلث»، «زنده‌رود» و «مثلث شیشه‌ای». او از جمله مجری‌هایی بود که در سال‌های گذشته با برنامه‌هایش سر و صدای عجیبی به پا می‌کرد و واکنش‌های بسیاری را برمی‌انگیخت.
تدبیر24:   حضور چهره‌های مشهور سینمایی، سیاسی و اجتماعی همیشه برنامه‌های رشیدپور را به یکی از برنامه‌های پربیننده تلویزیون تبدیل می‌کرد.

اما کسانی هم بودند که در این برنامه حضور نیافتند. یکی از آنها اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد و یکی از افراد کلیدی در دولت نهم و دهم بود.

در واقع اگرچه رشیدپور در مصاحبه‌هایش بارها و بارها نسبت به حضور احمدی‌نژاد و نزدیکانش در تاک‌شوهای خود ابراز تمایل کرد اما این اتفاق نیفتاد.

در این میان ماجرای حضور مشایی در برنامه «مثلث شیشه‌ای» روایت جالبی دارد. خود رشیدپور درباره آن اتفاق گفته است:‌ «قرار بود آقای رحیم‌مشایی به «مثلث شیشه‌ای» بیایند اما شب قبل از حضور او، هنگامه قاضیانی مهمان ما بود که از بازسازی بی‌حساب و کتاب آثار باستانی شکایت داشت و می‌گفت کجای دنیا با آجر سه سانتی، بناهای تاریخی را مرمت می‌کنند؟»

بنا به روایت رشیدپور، فردای همان روزی که این برنامه پخش می‌شود یکی از خبرنگاران از اسفندیار رحیم‌مشایی که آن زمان رئیس سازمان میراث فرهنگی بود همین سوال را می‌پرسد و «آقای مشایی گفته بود کی این حرف را زده؟ گفته بودند خانم قاضیانی در برنامه «مثلث شیشه‌ای»، آقای مشایی هم گفته بودند که قرار آن شبشان برای حضور در برنامه را لغو کنند.»
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: