تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۵۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

پدیده‌های استقلال در خوابگاه بدون کولر

دو بازیکن جوان استقلال با وجود وعده‌های مسئولان این تیم همچنان در خوابگاه به سر می‌برند.
 تدبیر24:  باشگاه استقلال از سال گذشته برای بازیکنان جوان شهرستانی که در تیم‌های پایه به میدان می‌روند، خوابگاهی در کمپ تدارک دیده بود تا این بازیکنان در این مکان اسکان یابند. در این میان دو بازیکن به نام‌های علیرضا رمضانی و محسن کریمی با درخشش خود در تیم بزرگسالان مورد توجه قرار گرفتند و امسال هر دو بازیکن در تیم بزرگسالان حضور دارند.
با وجود اینکه یک سال از حضور این دو بازیکن در استقلال می‌‌گذرد، اما آنها همچنان در خوابگاه کمپ به سر می‌برند و شرایط‌شان به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای مطلوب نیست. پیش از آغاز فصل مسئولان استقلال به کریمی و رمضانی قول دادند که منزلی برای آنها اجاره خواهند کرد، اما این اتفاق تاکنون نیفتاده و دو بازیکن جوان استقلال با شرایط سخت در خوابگاه زندگی می‌کنند. نکته قابل توجه اینکه، یکی از اتاق‌های این دو بازیکن فاقد کولر است و او مجبور است شب‌ها برای فرار از گرما به اتاق برخی از بازیکنان تیم امید استقلال پناه ببرد.
این دو بازیکن همچنان امیدوار هستند که مسئولان استقلال برای آنها بتوانند منزلی اجاره کنند تا از این شرایط خارج شود و بدون دغدغه در تمرینات و بازی‌ها شرکت کنند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: