تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۵۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۲

رحمتی و استقلال سازمان لیگ را دور زدند!

«کاپیتان تیم فوتبال استقلال با مسئولان این باشگاه برای سه فصل دیگر توافق کرد تا به نوعی سازمان لیگ را دور زده باشند.»



تدبیر24 :خبر توافق رحمتی با سازمان لیگ کمی عجیب و غیرمنتظره بود؛ آن هم برای شخصی که سال‌هاست در آخرین لحظات قراردادش را تمدید می‌کند.

تابناک ورزشی نوشت: «حجت‌الاسلام علیپور چند روز پیش در گفت‌وگویی رادیویی مدعی شد، از سال آینده به دلیل بدهی فراوان باشگاهها به بازیکنان سقف قرارداد با بازیکنان اجرایی خواهد شد و باشگاه‌ها با بازیکنان رقم‌هایی را قرارداد می‌بندند که توان پرداخت آنها را داشته باشند.

اما رحمتی که همیشه دیرترین قراردادها را در نقل‌وانتقالات امضا می‌کرد، روز گذشته با آبی‌پوشان قرارداد بست، این رخداد سوالی بزرگ را برای فوتبالدوستان ایجاد کرده است.

ماجرا از این قرار است که با توجه به مصوبه جدید سازمان لیگ از فصل آینده دوباره سقف قرارداد در دستور کار باشگاه‌ها در هنگام عقد قرارداد با بازیکنان قرار بگیرد، بسیاری این تصمیم غیرمنتظره رحمتی برای تمدید قراردادش با استقلال را بی‌ارتباط با این موضوع نمی‌دانند.

ظاهرا رحمتی در توافق جدید خود برای امضای قراردادی سه ساله برای هر فصل مبلغی در حدود 1.5 تا 1.8 میلیارد تومان دریافتی خواهد داشت که این سه تا چهار برابر سقف قرارداد مد نظر سازمان لیگ برای فصول آینده است. با توجه به این که رحمتی بر اساس قرارداد این فصل خود که 1.2 میلیارد تومان (ثبت شده در سایت سازمان لیگ) مسلما برای فصل آتی مبالغ بالاتری مد نظر داشته از الان با استقلالی‌ها برای تمدید این قرارداد میلیاردی به توافق رسید که سال بعد در تابستان مجبور به دور زدن قانون سقف قرارداد نشود، چون در آن مقطع دیگر کسی نمی‌تواند ایرادی به قرارداد گرانقیمت این بازیکن بگیرد، چون چند ماه قبل از اجرای سقف قرارداد ثبت شده رحمتی با استقلال توافق کرده است.

هر چند در این بین این انتقاد به سازمان لیگ و مسئولان بلندپایه وارد است که اگر قرار باشد این نحوه قرارداد بستن باب شود از حالا باشد شاهد مذاکرات بازیکنان با باشگاه‌ها برای بستن قرارداد پیش از پایان فصل باشیم، چون دوباره بحث دور زدن قانون توسط باشگاه‌ها و بازیکنان به شیوه رحمتی و استقلال پیش خواهد آمد.»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: