تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۶۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

مسئول عضو گیری داعش در هند کشته شد

تدبیر24 :منابع امنیتی و اطلاعاتی هنداعلام کردند مسئول عضو گیری داعش در هند براثر حمله هواپیماهای بدون سرنشین امریکا در سوریه کشته شده است.

 این عضو بلند پایه داعش که «محمد شفیع آرمر» نام دارد یکی از متحدان کلیدی و مهم «ابوبکرالبغدادی » رهبر داعش بود که تلاش زیادی برای جذب نیرو از هند انجام می داد.

آژانس تحقیقات ملی هند اعلام کرد براساس اعترافات 23 نفر از اعضای دستگیر شده داعش در ایالت های مهاراشترا،کارناتاکا،جامو و کشمیر و مادهیا پرادش، داعش قصد داشت در تمامی ایالت های هند فعالیت این گروه را توسعه دهد.

به گفته مقامات عالیرتبه دولتی، مرگ شفیع 26 ساله ممکن است تا مدتی شاخه داعش در هند را بدون رهبر بگذارد.

«سلطان» برادر شفیع نیز که برای جذب نیرو برای داعش در هند فعالیت می کرد سال گذشته کشته شده بود.

پایگاه خبری تایمز او ایندیا نیز روز دوشنبه به نقل ازمقامات امنیتی با تایید کشته شدن مسئول عضو گیری داعش در هند از ذکر جزئیات بیشتری دراین خصوص خودداری کرد.

براساس گزارشی که در وب سایت پلیس بین الملل (اینترپل) منشتر شده ،شفیع به تازگی گروه تکفیری جدیدی با عنوان «جند الخلیفه هند» پس از بین رفتن گروه «انصارالتوحید» ایجاد کرده بود.
گفته می شود مسئول عضو گیری داعش در هند در یک سال گذشته بین 600 تا 700 نفر از جوانان را از طریق شبکه های اجتماعی تشویق به پیوستن به داعش کرده بود.

مقامات اطلاعاتی هند می گویند به علت زیر نظر قرارداشتن فعالیت های داعش در هند تنها تعداد کمی از افراد جذب شده توانسته اند به داعش در سوریه بپیوندند.

*میزان

برچسب ها: تدبیر24 داعش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: