تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۶۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

توضیح مهاجرانی به علم‌الهدی درباره «ابومسلم»

تدبیر24  مهاجرانی در یادداشتی در وبلاگ خود نوشت: جناب آقای علم‌الهدی گفته است: «متاسفانه دوستان یکی از باشگاه‌های سابقه‌دار این شهر را به نام یکی از دشمنان سرسخت امام رضا(ع) نامگذاری کرده‌اند، ابومسلم یک انسان جانی، بی‌باک و بی‌بند و بار بود که مایه ننگ اسلام است.» ولی ابومسلم سردار پر آوازه ایرانی که نقش تعیین‌کننده در فروپاشی و انهدام سلسله امویان در سال 132 هجری داشت، با نیرنگ منصور خلیفه عباسی که از جاذبه فراگیر شخصیت ابو مسلم هراسیده بود، به قتل رسید.

بر اساس گزارش انصاف‌نیوز، مهاجرانی افزوده است: قتل ابومسلم در سال 137 هجری، هنگامی که ابومسلم 37 ساله بود، اتفاق افتاد اما امام علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام در سال 148 هجری، یعنی 11 سال پس از قتل ابومسلم متولد شده است. چگونه ابومسلم می‌تواند یکی از دشمنان امام رضا(ع) محسوب شود؟ ابومسلم با شعار الرضا من آل محمد، سازمان سیاه‌جامگان را سامان داد. او فردی شیعه بود که می‌خواست نظام حکومت اموی را براندازد و برانداخت.
برچسب ها: تدبیر24 مهاجرانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: