تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۶۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

حمايت برخي اصولگرايان از روحاني در انتخابات ریاست جمهوری 96

تدبیر24:  یک فعال سیاسی با اشاره به نوع كارنامه اي كه حسن روحاني از خود به نمايش گذاشته است، از حمايت بدنه اي از اصولگرايان از حسن روحاني در انتخابات 1396 خبر داد.

ابوالقاسم رئوفيان در گفت و گو با خبرنگار آستان ادامه داد: واقعيت اين است كه جبهه اصولگرايي از مشكلات و موانع زيادي براي حضوري جدي در انتخابات رنج مي برد.

رئوفیان بیان کرد:  اين گروه سياسي همچون دهه اخير با انشقاق و اختلاف سليقه جدي در درون خود مواجه است و دقيقا به همين دليل بعيد به نظر مي رسد گروهي از اين طيف تصميم شان اين باشد كه در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري از حسن روحاني حمايت كنند تا دولت بتواند سياستش را تا سال 1400 ادامه بدهد.

وي همچنين اظهار داشت: دولت یازدهم در بحث رابطه با جهان و هم در موضوعات داخلي همه هم و غم خود را به كار بسته است تا در حد توان منافع ملي را احيا كند و هدف مهمي چون كاهش مشكلات را محقق شده ببيند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: به همين دليل بايد همه جريان هاي سياسي در كنار هم قرار بيگرند تا از اين طريق بتوانيم سير در مسير توسعه را تجربه كنيم و در نتيجه شاهد افزايش رضايتمندي عمومي باشيم. چرا كه براي نظام مقدس جمهوري اسلامي هيچ چيزي با ارزش تر از اين نيست كه دغدغه هاي مردم را در كمترين حالت ممكن خود ببيند.

ابوالقاسم رئوفيان در پايان صحبتهايش تاكيد كرد: در سال منتهي به انتخابات و با در نظر گرفتن اينكه بهره بردن از پساتحريم نيازمند يكدلي است،‌ همه گروه هاي سياسي را دعوت به همدلي و همكاري كرد تا از اين طريق بتوانيم رشد و تعالي را به هدفي محقق شده تبديل كنيم و جامعه را به جامعه اي آرام و با انگيزه تبديل كنيم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: