تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۷۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

حج تمتع و عمره از سال آينده براي ايراني ها برقرار مي شود

با نتایج مثبت مذاکرات هیات ایرانی با هيات عربستانی در‌خصوص حج به نظر می رسد از سال آینده حج تمتع و عمره مجدا برای ایرانی ها برقرار می شود.
تدبیر24 »در مذاکراتی که اخيرا هيات ایرانی با عربستانی ها انجام داده اند واکنش طرف مقابل نسبت به حضور عزت مندانه ایرانی ها در مراسم حج بسیار مثبت بوده و تقریبا اكثر شروط طرف ایران برای حضور در مراسم حج توسط وزیر حج عربستان به صورت مكتوب مورد قبول واقع شده است به طوريكه مقامات عربستاني اعلام داشته اند كه امنيت حجاج ايراني را در مراسم حج به صورت ويژه تامين خواهند كرد و مقامات ایرانی هم با استقبال از این رویکرد طرف عربستانی تمایل خود را برای برقراری حج عمره و تمتع نشان داده اند.
به نظر مي رسد بعد از ديدار رييس جمهور با امير كويت ، مقامات عربستاني رويكردشان را نسبت به ايران نرم تر كرده اند و برخورد مثبتي كه در خصوص حج با هيات ايراني داشته اند نيز بي ارتباط با اين ديدارهاي ديپلماتيك منطقه اي دكتر روحاني نبوده است.
برچسب ها: تمتع روزنو ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: