تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۷۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

در سال‌های سکوت، مشغول فعالیت درباره مبانی سیاست‌های کلی نظام بودم

نامزد پیشنهادی حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات ریاست‌جمهوری درباره چرایی سکوتش در دو دهه اخیر، گفت: ۲۰ سال است که در همین سکوت و بدون تظاهر درباره مبانی سیاست‌های کلی نظام و مصادیق عملی اقتصاد مقاومتی فعالیت داشته‌ام.
تدبیر24 »سید مصطفی میرسلیم در اجلاس دبیران استانی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: ما در سال‌های به اصطلاح سکوت، مشغول کار مداوم و توأم با مرارت  برای خدمت به این نظام مقدس بودیم و امروز به لطف خدا می‌توانم نمونه‌های عملیاتی و تولیدی مشخصی را در این زمینه ارائه دهم. اینها نه شعار است و نه صرف ادعا و تبلیغات.

وی افزود: امروز کسی نمی‌تواند حزب و تشکیلاتی را مثال بزند که همچون مؤتلفه اسلامی دارای چنین ابهت اعتقادی و سیاسی باشد. بسیاری از احزاب و تشکل‌ها یا در ایام انتخابات شکل گرفته‌اند یا به وسیله دولت‌ها ایجاد شده‌اند؛ یعنی برخی از آنها تشکیلاتی کاملا دولتی با اعضایی از بدنه دولت هستند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما برای اداره کشور برنامه‌هایی مبتنی بر سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری تهیه و تدوین کرده‌ایم، گفت: ما از همه بهتر معنای اقتصاد مقاومتی را می‌دانیم و بدان اعتقاد داریم.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: من نامه‌ای خدمت رهبر معظم انقلاب نوشتم و گفتم اگر افرادی نزد شما آمدند و گفتند تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی میسر نیست، حضرتعالی گزارش کتبی بنده را درخصوص اجرای اقتصاد مقاومتی به آنها ارائه بدهید. ما افتخار می کنیم که این سیاست‌ها را در مجموعه خود در صحنه عمل محقق کرده‌ و یقین داریم در کل کشور قابل تحقق است، اما به دست افرادی که بدان معتقد باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید برای اجرا و تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری سینه چاک باشیم، گفت: برنامه ششم توسعه باید بدون رودربایستی و مطابق سیاست‌های کلی به صورت ایجابی اصلاح شود چراکه برنامه فعلی جوابگوی آن سیاست‌ها نیست و ما را به اهداف چشم انداز نمی‌رساند.

میرسلیم با تأکید بر اینکه ما در عمل تابع محض منویات ولی فقیه هستیم، اظهار کرد: البته در این میان وظیفه خود می‌دانیم که دیدگاه‌ها و نظریات کارشناسی خود را به رهبر معظم انقلاب منتقل می‌کنیم. ما از ارائه مشورت دریغ نمی کنیم اما درنهایت از هر ابلاغیه ایشان بلادرنگ تبعیت می کنیم.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پایان ضمن ردّ انگیزه های قدرت طلبانه و سیاسی کارانه در ورود مستقیم مؤتلفه اسلامی به صحنه رقابت‌های انتخاباتی، خاطرنشان کرد: ما در موتلفه اسلامی تشخیص داده‌ایم که امید بستن به دیگران و کمک خیرخواهانه و غیر مستقیم به آنها برای نیل به آرمانهای قانون اساسی کافی نبوده است و ناگزیریم به صورت مستقیم وارد میدان خدمت بشویم و با گرو گذاشتن آبروی سیاسی پنجاه ساله خود مسئولیت بپذیریم و برای نجات انقلاب اسلامی و کشور از نابسامانی‌هایی که گریبانش را گرفته و مردم شریف ما را مستأصل کرده است اقدام کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: