تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۷۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

اعزام اولین گروه حجاج ایرانی به حج 96

سرپرست سازمان حج و زیارت گفت: اعزام زائران ایران به حج از اول مرداد ماه آغاز می‌شود.
تدبیر24 »حميد محمدی  سرپرست سازمان حج وزیارت اظهار داشت: ثبت نام اولیه از واجدین شرايط تشرف به حج تمتع از صبح روز 23 فروردین ماه آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه دارد.

محمدی گفت: با توجه به اینکه يک ميليون و 300 هزار نفر در انتظار تشرف به حج هستند و در سال جاری سهمیه کشورمان افزایش و به بیش از 86 هزار نفر رسیده است، کسانی که تا تاریخ 31 تیرماه 1385 ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به شعب بانک ملی در سراسر کشور نسبت به انجام مراحل ثبت نام اوليه اعزام به حج اقدام کنند.

سرپرست سازمان حج و زيارت افزود: هم اکنون کارشناسان مسکن سازمان حج و زیارت در شهرهای مکه و مدینه منوره در حال تدارک هتل برای اسکان حجاج هستند و از آنجا که درجات هتل ها و کاروان ها کامل تعیین نشده است، لذا متقاضيان اولويت دار برای اعزام به حج در مقطع بعدی می توانند درجه کاروان خود را انتخاب و مابه التفاوت هزینه ها را با توجه به درجه انتخابی پرداخت کنند و ثبت نام نهایی را انجام دهند.

وی درباره عمره گفت: اعزام عمره گزاران ايرانی به عربستان، تا حد زیادی به تعامل عربستان با حجاج جمهوری اسلامی ایران در موسم حج بستگی دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: