تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۷۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

این بازیگر زن از دلایل مجردی اش گفت!

من اگر با یک مردی باظاهری پایین تر از خود ازدواج کنم، فردا می گویند شیطون حتما این خیلی پولدار بوده که ازدواج کردی و اگر از من زیباتر بود می گویند که مردِ حرام شد!
تدبیر24»شهرزاد کمال زاده درباره علت مجرد بودنش در برنامه خوشا شیراز توضیحات عجیبی دادکمال زاده درباره علت مجرد بودنش در برنامه خوشا شیراز گفت: 
یکی از دلایلی که من ازدواج نمی کنم، وضیعت حاکم در فضای مجازی است.

من اگر با یک مردی باظاهری پایین تر از خود ازدواج کنم، فردا در فضای مجازی به من می گویند شیطون حتما این خیلی پولدار بوده که ازدواج کردی و اگر از من زیباتر بود می گویند که مردِ حرام شد! تمام ما ایرانی هستیم و باید خیلی همدیگر را دوست داشته باشیم نه اینکه در فضای  مجازی دل همدیگر را به درد بیاوریم و بشکنیم.

http://static3.parsnews.com/thumbnail/pw3Z9S740zNr/H9JQmKBc0s-Ih7bhwA8pIv6YclDD_Z723yAWxjTqCN2OJxM6LHgcMpfH3WO5QFSWngxJ9r-G6_q0cdBUbQJ5V23vrkeRfBB-Jm_VI4kh-iAt9u2m3JAQ5MGENELM8eIS3kOSDN5haofEgMIgTyck2A,,/shahrzad_kamalzadeh.jpg

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: