تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۷۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

انشقاق در اصلاح طلبان به لیدری حسین کمالی

متاسفانه لیست امید برای شورای شهر نتوانست اعتماد بدنه جامعه را در گام اول جلب کند. غیر شفاف بودن فضا و تعدد کاندیداها سبب شد تا لیست امید قبل از مطرح شدن با تخریب بدنه جریان اصلاح طلب رو به رو شود. همین امر سبب شد تا هر گروه از اصلاح طلبان لیستی تهیه کرده و برای آن تبلیغات کند که این امر سردرگمی کل بدنه جریان را به دنبال داشته است.
تدبیر24»اعتراض کسانی که بیرون از لیست قرار دارند به فرآیند انتخاباتی قابل درک است اما آنچه قابل درک نیست عملکرد حزب اسلامی کار به رهبری حسین کمالی است. او علاوه بر اینکه دو نفر از نیروهای حزب خود را در لیست امید قرار داده (الهام فخاری- افشین حبیب زاده) خود اقدام به شکل دهی لیست اپوزیسیون کرده است! لیست امید اصلاحات که با محوریت خانه کارگر تهیه شده هر دو کاندیدای  آقای کمالی را در بر می گیرد یعنی خانم الهام فخاری و آقای افشین حبیب زاده در هر دو لیست هستند!
 این فرصت طلبی خانه کارگر و یا بهتر بگوییم جناب کمالی زمانی مهمتر می شود که به گذشته او و نقشش در شکست محسن هاشمی و پیروزی قالیباف در انتخابات شهرداری سال 92 توجه کنیم.
همه می دانیم که در دوره قبل رای پنهان خانم الهه راستگو (کاندیدای حزب اسلامی کار) بود که قالیباف را به کرسی شهرداری نشاند. این نوعی خیانت به جریان بود و امروز الهه راستگو که مورد حمایت حسین کمالی است در لیست اصولگرایان برای انتخابات 96 حضور دارد. با این رویه باید منتظر حضور خانم فخاری و اقای حبیب زاده در لیست 1400 اصولگرایان باشیم؟
در همین گام اول حضور آنها در دو لیست سیاسی مغایر مرامنامه لیست امید است. به سهولت می توان دریافت که این دو نفر هدف وسیله را برایشان توجیه می کند و از هر فرصتی سوء استفاده می کنند. کسانی که امروز به مرامنامه پایبند نیستند باور دارید که فردا به قالیباف رای ندهند؟
 به نظر می رسد که دو رنگی و ایجاد انشقاق در میان اصلاح طلبان نه یک خطا در سال 92 بلکه یک وظیفه در طول تمام انتخاباتهای پیش روست. مرز فرصت طلبی و اصلاح طلبی باید امروز مشخص شود در غیر اینصور راستگوئیسم در دل جریان اصلاحات نهادینه خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: