تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۷۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

ممنوعیت فعالیت‌های قرآنی در پیش‌دبستانی‌ها کذب است

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با رد برخی ادعاهای مبنی بر ممنوعیت فعالیت‌های قرآنی در پیش دبستانی‌ها، عنوان کرد: فرمایشات رهبری همواره فصل الخطاب و روی چشم ماست و همه کسانی که در آموزش و پرورش فعالیت می کنند از مربیان و اساتید گرفته تا مسئولان، قرآن را به عنوان بالاترین سطح فعالیت‌های ارزشی مدنظر دارند و هرگونه کاهش و ممنوعیت آموزش قرآن در آموزش و پرورش کذب است و صحت ندارد.
تدبیر24» محمدرضا مسیب‌زاده به اعلام ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده برای دانش‌آموزان در ایام ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس و مراکز دارالقرآن و حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از جمله برنامه‌های ویژه ماست.

وی افزود: رونمایی از مجموعه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور وزیر آموزش و پرورش رونمایی انجام خواهد شد.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در غرفه آموزش و پرورش در نمایشگاه قرآن بخش‌هایی چون قرآن و نجوم و قرآن برای دانش آموزان روشندل وجود دارد و هر شب نمایش‌هایی در صحن نمایشگاه برای عموم اجرا می‌شود گفت: همچنین محافل انس با قرآن و دوره‌های آموزشی ویژه فرهنگیان با موضوع تفسیر قرآن توسط ائمه جماعات در مراکز استان‌ها و مناطق آموزش و پرورش و جلسات روخوانی، روانخوانی، ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم را در مدارس و ادارات خواهیم داشت.

مسیب زاده با بیان اینکه متاسفانه در روزهای اخیر اخباری مبنی بر ممنوعیت فعالیت‌های قرآنی در پیش دبستانی‌ها منتشر شد که کذب محض است عنوان کرد: فرمایشات رهبری همواره فصل الخطاب و روی چشم ماست و همه کسانی که در آموزش و پرورش فعالیت می کنند از مربیان و اساتید گرفته تا مسئولان، قرآن را به عنوان بالاترین سطح فعالیت‌های ارزشی مدنظر دارند و هرگونه کاهش و ممنوعیت آموزش قرآن در آموزش و پرورش کذب است و صحت ندارد.

وی افزود: اگر هر شخصی حتی یک ورق بخشنامه و دستورالعمل در این زمینه مشاهده کرد به ما ارائه کندتا پیگیری کنیم. بعد از 20 سال مسابقات بین المللی قرآن کریم در تهران برگزار شد و حاکی از اهمیت قرآن است. برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی اولین دوره مسابقات فرهنگیان کشور را سال گذشته اجرا کردیم و امسال هم دوره دوم آن برگزار می‌شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تهیه 63 عنوان کتاب ویژه با محتوای قرآنی گفت: از این تعداد هفت عنوان مرتبط با صحیفه سجادیه، هفت عنوان مرتبط با نهج البلاغه، هفت عنوان مرتبط با تفسیر قرآن، 17 عنوان پیرامون حفظ قرآن و 17 عنوان پیرامون امام شناسی و مصباح الهدی تهیه شده است. هرچند اذعان داریم که به قرآن خیلی بدهکاریم و باید بیش از پیش کار کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: