تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰

میزان مکالمات حجاج ایرانی

شرکت ارتباطات زیرساخت 12 میلیون دقیقه مکالمات صادره و وارده حجاج ایرانی را برقرار کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: از این میزان 11 میلیون دقیقه ارتباطات صادره به عربستان و یک میلیون دقیقه دیگر ارتباطات وارده از عربستان به ایران بوده است.
وی توضیح داد: 59 درصد از ترافیک صادره به عربستان از مسیر شرکت ارتباطات سیار، 25 درصد از مسیر شرکت‌های مخابرات استانی و 15 درصد از مسیر شرکت ایرانسل برقرار شده است.
خسروی افزود: برای تامین ارتباطات حجاج ایرانی 27 لینک E1 مستقیم با کمپانی الجوال برای دریافت و ارسال ترافیک مورد بهره‌برداری قرار گرفت و قرارداد اجاره مدارات ماهواره‌ای نیز با آن‌ها برای مدت یک ماه تمدید شد تا پشتیبان مناسبی برای فیبر نوری باشد.
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: این شرکت به منظور روان سازی سرویس رومینگ، علاوه بر امکانات سیگنالینگی کمپانی الجوال از امکانات سه ترانزیت کننده سیگنالینگی بزرگ شامل بلژیک، آلمان و امارات برای انتقال ترافیک رومینگ زائران ایرانی استفاده شد که در نتیجه ارسال و دریافت پیامک در ایام حج برای حجاج بدون مشکل انجام شد.
معاون وزیر رتباطات زیرساخت تاکید کرد: کارشناسان این شرکت در ایام حج تمتع شاخص‌های کیفی و کمی ترافیک صادره و وارده با کشورعربستان را همواره تحت نظارت داشتند و تمامی تمهیدات لازم برای ارتقای این شاخص‌ها به کار می‌گرفتند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: