تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷

۱۰میلیون دلارصرفه‌جویی درحج امسال

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بعد از مدت‌ها با برنامه ریزی صورت گرفته زائران ایرانی می‌توانند دهه آخر صفر را در مکه حضور باشند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از تسنیم، سعید اوحدی در دیدار با آیت الله العظمی نوری همدانی با اشاره به اهمیت سازمان حج و زیارت ظهار کرد: امسال آرامش اجرایی خاص در بین مجموعه‌های مختلف سازمان حج و زیرات حاکم بود و این آرامش به زائران نیز انتقال یافت.
رئیس سازمان حج و زیارت افزود: رسیدگی و ارتباط مستمر با زائران در مراسم حج امسال یکی از نقاط قابل توجه است و ما سعی کردیم در این زمان به کاروان‌های مختلف سر بزنیم تا با همه افراد ارتباط داشته باشیم.
اوحدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گرفته در این سازمان تصریح کرد: در مجموع تاخیرهای پروازی ایران به عربستان  11 دقیقه بود و این نشان از برنامه‌ریزی‌های دقیق سازمان حج و زیارت است.
وی خاطرنشان کرد: ما زودتر از کشورهای دیگر وارد بازارهای عربستان شدیم و این سبب شد قیمت‌های بهتری را برای خرید و رفاه زائران ایرانی به‌دست بیاوریم.
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه با این برنامه‌ریزی‌ها 10 میلیون دلار صرفه‌جویی شده است اظهار کرد: با توجه به این صرفه جویی امکانات بسیار خوبی برای زائران در نظر گرفته شد به صورتی که امسال یک نفر فوتی و حتی گرمازدگی نیز نداشتیم، البته باید از این فضای به‌دست آمده نهایت استفاده را برای سال‌های آینده ببریم و امیدواری از این فرصت به‌دست آمده در بخش‌های دیگر نیز استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: بعد از مدت‌ها با برنامه‌ریزی صورت گرفته  زائران ایرانی می‌توانند دهه آخر صفر را در مکه حضور باشند و این نتیجه برنامه ریزی و صمیمت بالای مجموعه‌های مختلف سازمان حج و زیارت است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: