تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۸۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

آغاز بازگشت حجاج کرمانشاهی

جانشین مدیریت حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: بازگشت حجاج کرمانشاهی از سرزمین وحی از روز 28 شهریور ماه آغاز می شود.

تدبیر24»اسلام محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در موسم حج امسال هزار نفر از استان کرمانشاه راهی این سفر معنوی شد و از آنجایی که سفر حجاج استان به سرزمین وحی در قالب مدینه البعد صورت گرفت، کار بازگشت آنها از روز 28 شهریور آغاز می شود.

وی ادامه داد: بازگشت حجاج استان کرمانشاه و حجاج استانهای کردستان و ایلام که از ایستگاه پروازی کرمانشاه انجام می گیرد در طول سه روز (28، 29 و 30 شهریور) انجام خواهد گرفت.

محمودی با بیان اینکه هنوز ایران ایر ساعت دقیق پروازهای بازگشت حجاج استان را به ما اعلام نکرده، گفت: کار بازگشت حجاج استان در قالب پنج پرواز انجام می گیرد.

جانشین مدیریت حج و زیارت استان کرمانشاه همچنین با اشاره به آغاز روند صدور ویزای اربعین گفت: بر اساس اطلاعیه وزارت کشور و سازمان حج و زیارتتنها معبر رسمی صدور ویزای اربعین، ثبت نام در سایت اینترنتی سماح است و زائرین نباید به افراد سودجو و دفاتری که به صورت غیرمجاز اقدام به این کار می کنند، مراجعه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: افراد پس از انجام ثبت نام در سایت سماح، برای تحویل مدارک خود باید به یکی از دفاتر مجاز حج و زیارت در استان مراجعه و مبلغ مورد نیز که حدود 190 هزار تومان است را به صورت اینترنتی واریز کنند.

محمودی تاکید کرد: دفاتر حج و زیارت به هیچ وجه حق دریافت حتی یک ریال به صورت نقدی از زوار اربعین را ندارند.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر 17 دفتر مجاز حج و زیارت در استان کرمانشاه دایر است که 13 مورد آن در شهر کرمانشاه مستقر هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: