تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۹۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

قوانین کشتی فرنگی تغییر می‌کند

رییس اتحادیه جهانی کشتی، گفت‌: قوانین کشتی فرنگی از ابتدای سال آینده میلادی تغییر می کند، اما در کشتی آزاد نیاز به تغییر قوانین نداریم.
تدبیر24»ننادلالوویچ، رییس اتحادیه جهانی کشتی افزود: رقابت‌های جهانی فرانسه نشان داد که کشتی آزاد تماشاگر پسند و جذاب شده و دیگر نیاز به تغییر قوانین ندارد.

وی ادامه‌ داد: قوانین کشتی فرنگی از اول سال آینده میلادی تغییر می‌کند، زیرا این رشته در بازی های المپیک توکیو 2020 می‌بایست دیدنی، جذاب و سریع تر شود.

لالوویچ در مورد نتایج برخی کشورهای مدعی در رقابت‌های جهانی فرانسه، خاطر نشان کرد: در حال‌ حاضر  نسل جدیدی از کشتی‌گیران در حال‌  آماده سازی برای بازی‌های  المپیک 2020 توکیو هستند این روند آغاز شده است و قطعا نتایج برخی کشورها در جهانی 2018 بوداپست متفاوت تر از نتایج پاریس خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: