بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۱۲۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، نماینده سابق رشت:

هیچ‌ کااندیدایی به اندازه پزشکیان ویژگی و خصوصیات مثبت ندارد

تدبیر24» محمد آیتی - نماینده سابق رشت در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری 1403 گفت: هرچند به ردصلاحیت برخی نامزدها در انتخابات ریاست‌جهوری اعتراض داریم و نسبت به آن توجیه نیستیم و موضوع برایمان غیرشفاف است، اما به هر تقدیر شش نامزد توسط شورای نگهبان تاییدصلاحیت شدند که این روند تاییدصلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان، نامتوازن بود و من به آن عنوان 1+5 می‌دهم. یعنی الان پنج نامزد در یک طرف هستند و یک نامزد دیگر که آقای پزشکیان باشد در سوی دیگر قرار دارد.
غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی در گفتگو با روزنو افزود: از آن‌جایی که روش و منش حزب اعتدال و توسعه، همراهی با نظام و انقلاب است و با تمام اعتراضاتی که به روش شورای نگهبان داریم، اما تاکنون هیچ انتخاباتی را تحریم نکردیم، این در حالی است که آقای احمدی‌نژاد که عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است، در چند نوبت گفته بود در انتخابات رای نخواهم داد.


دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان گیلان تصریح کرد: ما با رای دادن سفید و باطله مخالفیم و معتقدیم باید روی برگه رای، گزینه اصلح را نوشت. در این شش نامزد، فردی که مشی اعتدالی دارد و می‌تواند به خوبی از حقوق مردم دفاع کند و هیچ وابستگی به گروه‌های تندرو ندارد، آقای دکتر مسعود پزشکیان است و از این‌رو تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا ایشان در انتخابات موفق شود.
جعفرزاده اظهار داشت: برخی می‌گویند آقای پزشکیان، فردی اجرایی نیست. در این شش نفر، تنها آقای پزشکیان و پورمحمدی سابقه سکان‌داری وزارت را داشتند. از طرفی، آقای پزشکیان سال‌ها نایب‌رییس اول مجلس بوده است و هم حوزه اجرا را خوب می‌داند و هم اشراف قابل ملاحظه‌ای روی مسائل قانون‌گذاری دارد، پس انصاف نیست که به او ایراد گرفته شود که اجرایی نیست و یا موضوعات و اختیارات حوزه ریاست‌جمهوری را خیلی نمی‌داند.

نماینده ادوار مجلس در پایان خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان بسیار انسان پاک‌دستی است و مورد تفقد رهبر انقلاب هم قرار گرفته است. آقای پزشکیان مردی متدین و شجاع است و با احترام به پنج نامزد دیگر باید بگویم هیچ‌کدام آن‌ها، تا این حد ویژگی و خصوصیات مثبت را دارا نیستند.

منبع: روزنو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: