ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 22
کد خبر: ۱۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵

تبلیغ 18 میلیون دلاری سامسونگ

تبلیغ گوشی «گلکسی نوت 3» سامسونگ در مراسم اعطای جوایز اسکار، 18 میلیون دلار برای این شرکت کره‌ای هزینه داشته است.

تدبیر24: درحالیکه به نظر می‌رسید استفاده‌ «آلن دی‌جنرس»، مجری مراسم اسکار 2014 از گوشی جدید سامسونگ در مراسم اعطای جوایز اتفاقی بوده، اما منابع آگاه اعلام کرده‌اند، این اقدامی برنامه‌ریزی شده ازسوی سامسونگ بوده و با هماهنگی با شبکه ABC (پخش‌کننده انحصاری مراسم اسکار) انجام شده است.

مجری مراسم اسکار حین اعطای جوایز یک گوشی سامسونگ «نوت 3» در دست داشت و به دفعات از خودش عکس می‌گرفت و در قسمتی از مراسم نیز «بردلی کوپر» با این گوشی از خودش و دیگر ستارگان سینما ازجمله «برد پیت»، «مریل استریپ»، «کوین اسپیسی» و «جنیفر لاورنس» عکس گرفت.

همچنین در جریان برگزاری مراسم فرش قرمز ویدئویی پخش شد که در آن چندین فیلمساز جوان همگی از گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کردند.

دو نفر از افراد آگاه درباره مراسم اسکار اعلام کردند، در جلسات تمرینی برگزاری مراسم یک نفر از شرکت سامسونگ نحوه استفاده از گوشی "نوت 3" را به «دی جنرس» آموزش می‌داده است.

گفتنی است استفاده «دی جنرس» از گوشی سامسونگ تاثیر زیادی در مقایسه با سایر تبلیغات این کمپانی خواهد داشت و امتیاز بزرگی برای سامسونگ خواهد بود. کمپانی سامسونگ که از اسپانسرهای مراسم اسکار محسوب می‌شود، از سال 2009 تاکنون بالغ بر 24 میلیون دلار برای برگزاری این مراسم سینمایی هزینه کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: